Hee ik ben nu 25 weken en 5 dagen en tot nu toe al bijna 14 kilo eraan ben normaal heel slank maar nu niet meer zo de vk heeft gezegd dat ik echt moet oppassen ..
12 kilo in 22 weken! Mijn VK heeft eerder gezegd: maak je maar geen zorgen. Als jouw lichaam bepaalt dat je misschien wel 20 kg gaat aankomen, dan doe je daar toch echt helemaal niks tegen. Ben benieuwd of ze er straks (controle morgenochtend) nog net zo over denkt
Mijn vk zegt er helemaal niets over dat ik al 15 kilo ben aangekomen...heb er zelf ook niet zoveel moeite mee moet ik zeggen...ben vrij slank van mezelf...was 66 kilo en ben 1.83 en ben nu 81 kilo..en ik eet niet eens zo overdreven veel...geen vreetbuien ofzo..af en toe...maar niet dat ik elke dag aan de taart/patat of mac zit ofzo haha..ben vooral aangekomen rond me billen en heupen..
27 weken en 10 kilo aangekomen. Heel netjes vind ik zelf want heb sinds week 14 een cerclage gekregen en heb sindsdien veel rust en sta maar 2 uur per dag op de pootjes. Het zal nu wel sneller gaan denk ik maar ach.....als de kleine man maar bij me mag blijven.
Ik ben bijna op 't einde (38+3) en ben nu zo'n 15-16 kilo aangekomen. Ik heb niet gespuugd en heb niet overdreven veel meer gegeten dan anders dus ik neem mezelf niets kwalijk. Ik draag ook mooi naar voren sinds week 25 of zo, en verder is er op mijn heupen en kont iets bijgekomen, zal me benieuwen of dat er straks ook weer net zo snel af is!
9 kilo in 23 weken, hopelijk kom ik niet weer 22 kilo aan... al is het ook veel vocht en ben je dat zo weer kwijt na de bevalling.
Nu 13 weken en 1 kilo aangekomen (was eerst 3 afgevallen, maar zit sinds medicijnen weer op start gewicht). Bij de eerste met 31 weken al 20 kilo aangekomen waarvan 9 kg vocht. Hopelijk nu 20 kilo bij de 40 weken. Klinkt me al een stuk beter
Nu, met bijna twaalf weken, ruim 6 kg afgevallen. Kan niet zoveel eten. Ben wel behoorlijk stevig, dus maak me geen zorgen.
34+5 en 19 kilo erbij. 2 babys, 2 placentas en twee vruchtzakken met water. Alleen op mijn buik gelukkig..