Hier 19 weken zwanger en +4kg, best netjes vind ik zelf, wil eigenlijk binnen de 15kg blijven, en ben eigenlijk begin van de zwangerschap 3kg aangekomen, en de laatste 6weken eigenlijk niet echt meer, dus hoop dat het zo langzaam blijft gaan!! Succes allemaal
ik weeg nog steeds hetzelfde als aan het begin, maar was al 20 kg te zwaar van mezelf, dus ze vinden het geen probleem.
bijna 33 weken en +10 kilo. Ik baal er enorm van omdat ik net met de ww 12 kilo was afgevallen. gelukkig vertelt mijn vlos me steeds dat zij het heel erg netjes vindt, maar ik heb het erg moeilijk mee zelf...
Nog maar een keer reageren. 22,5 week en zo'n 1,5 kilo aangekomen. Het blijft al een hele tijd zo trouwens.
Ik ben 12,5 week en 5 kilo aangekomen. Ondanks dat ik veel overgeef etc. Maar de verloskundige gaf aan dat dit ook komt door dat ik veel vocht vasthoud met het warme weer. Verder ben ik gestopt met roken nu dik 8 weken en vind ik het erg netjes dat er maar 5 kilo aanzit haha!
ben vrijdag 12 weekjes was in die weken 6,5 kg (71,5 kg) aangekomen en zondag stap ik op de weegschaal en ben ik weer op me oude 65 kg:d
39 weken en +17 kilo had voor t eerst sinds lange tijd weer een platte buik aan t begin vd zwangerschap.. Hoop ik straks terug te krijgen. Ik hou ook erg veel vocht vast. Ik hoop dat de kilo's er daalijk vanaf gaan.. sm is overtuigd van wel iig
Ben vanmorgen weer eens op de weegschaal gegaan en schrok me weer rot! Bijna 4.5 kilo erbij.... Het is mijn eigen schuld, ik snoep gewoon te veel!
januari2010: 4 kg met deze termijn is echt niet veel hoor!! Je bent rond 20 weken gemiddeld 6 kilo aangekomen, dus je zit er nog onder. die 6.5 er opeens af; je houdt de eerste weken vocht vast en dat gaat er normaal gesproken heel snel weer af.
Zo, wat zijn veel vrouwen weinig aangekomen zeg! Ik ben al 12 kilo aangekomen, bij 29 weken. Schrok er eerlijk gezegd wel van. Ben normaal 58 kilo bij 1 meter 70, eet wel aardig wat meer nu..
sorry klinkt vies maar ben al tijdje aan de diaree erg veel last van. als aan eind van deze week nog zo is moet ik naar dokter kijken wat het is