ik schaam mij niet maar het is wel bijna uitzondering in het topic om veel aan te komen ik zit op 10 kg bij 27 weken en 4 dagen
Met 33 weken precies ben ik 12 kilo aangekomen. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje zat ik nu op 16 kilo, dus ben nog best tevreden.
Zit op 35 weken en ben 15 kg aangekomen. Was vrij dun van mezelf en heb nu gigantische borsten en een overal een dun reservelaagje
Ik ben nu 6 kg afgevallen... Bij sem ben ik ook 20 kg afgevallen in de zwangerschap. Maarja ik doe ook niets als spugen
33+5 weken.. 18 kg aangekomen.. tot nu toe Woog 53, nu 71... Nog nooit zoveel gewogen.. Hopelijk net zo snel er af zoals bij sommige van jullie!
ik ben nu 32 weken zwanger, en na wat geschommel ( afvallen, aankomen ) zit er pas 7 ons bovenop mn startgewicht
bij de eerste 32kg op 40 weken bij de 2de 16kg waarvan eerst 4kg kwijt op 39 weken nu de 6 weken voorbij en paar honder gram erbij
Nou hier bij de eerste zwangerschap 13 kilo in totaal...en nu....al 24kilo!!Maarrrr het zijn er dan wel twee!!haha.... X
Ik ben tot nu toe 5 kilo aangekomen. Ik vind alleen dat je een vergelijking kan maken met andere die hier gewichts toe- of afname hebben. Ieder is anders, je hebt te maken met, hoe lang is iemand, wat is iemand zijn gewicht. het is misschien uk of zo om te lezen maar je hebt er eigenlijk niets aan.
Morgen 19 weken, 3,5 kilo erbij. Waarvan 1,5 tot 2 kilo de laatste week erbij gekomen is. Ben op vakantie geweest...ze serveerden taartjes bij het ontbijt.
Zuid-Frankrijk en Italie...en in Italie hadden ze die lekkere taartjes bij het ontbijt. Ik eet normaal gesproken 's ochtends geen taart, maar ja...je bent maar één keer op vakantie.
Klopt helemaal! Afhankelijk van je BMI 'mag' je meer of minder aankomen. Ook zie ik dat veel mensen het positief vinden als ze weinig aankomen, maar zo positief is dat niet altijd. Je kleintje moet natuurlijk voldoende krijgen en als je zelf niet aankomt wil dat zeggen dat je kleintje jou opeet en dat de afvalstoffen daarvan ook bij de beeb komen. Ik kan slecht eten omdat mijn maag al erg vroeg in de knel zat (ik ben niet zo groot en mijn baarmoeder groeide in het begin alleen maar in de hoogte), ben daarom tot nu toe (bijna 34 weken) nog maar 6,5 kg aangekomen, maar was liever meer aangekomen!
Ja dat is waar ik loop dan natuurlijk in het zh en er is nog NOOIT wat over mijn gewichtstoename gezegtookal ben ik al flink van mezelf!!De kindjes doen t super mijn bloeddruk is als een jonge blom an 16(zegt de gyn)haha!!en dat blijft toch het belangrijkste!! Maar ik vindt het toch wel shocking hoor telkens als ik weer die weegschaal op moet....