22 weken en 13 kilo aangekomen Ik eet gezond en niet zoveel meer dan gewoonlijk, maar kan vanaf het allereerste begin al moeilijk naar de WC..... dus het gaat supersnel, zo'n 1- 1,5 kilo per week
Vandaag weer op de weegschaal geweest en ben nu 4,5 kilo aangekomen, ik weet dat het voor een goed doel is maar ik vind het toch vervelend, vooral omdat het bij mij echt niet alleen maar buik is en ik ook nog 2.5 kilo extra heb van mijn vorige zwangerschap. (dus eigenlijk al + 7 kg als ik mijn 'normale' gewicht aanhou). Gelukkig gaat het wel iets minder hard dan mij mijn dochter maar hoop echt dat ik het onder de 10 kilo kan houden.
Hoiii, Gisteren naar vk geweest en toen was ik 16,4 weken en ik ben totaal 5,5 kg aangekomen...dat beloofd niet veel goeds voor de overige 23 weken. Hoewel de vk zegt dat het juist in het begin erg hard gaat en daarna iets minder, omdat je ook een liter extra bloed aanmaakt.En daarbij telt ook nog dat ik in februari met roken en de pil gestopt ben en die combinatie vaak niet echt goed voor je weegschaal is Maar goed...het is voor een goed doel zullen we maar zeggen en ik ben van plan om borstvoeding te geven (als het wil lukken uiteraard) en daar schijn je ook sneller van af te vallen dus dat doen we maar weer. En nadat ik hersteld en bijgekomen ben pak ik het sporten weer op (ik doe nu nog cardio in de sportschool dus ik probeer mijn conditie zo op peil te houden) Nou succes iedereen met de kilo's en probeer het te relativeren als je er echt last van heb dat je zoveel aankomt. We krijgen er een prachtig wezentje voor terug, en een groot deel van die kilo's gaan er gewoon weer af na de bevalling. Groetjes, Roosje1979
Vandaag 19 weken zwanger en 1,4 kilo aangekomen Ben ik heel blij mee!! En ik let echt niet extra op ofzo. Als ik honger heb eet ik iets en als ik zin heb in koek/snoep/chips pak ik dat ook gewoon.
Ik was tot week 20 nog 7 kilo kwijt. nu bijna 24 week en ben nu nog maar 2 kg kwijt, dus 5 kilo aangekomen. Ik ben Zwanger van een tweeling.
Helaas nu toch 12 kilo aangekomen, van 57, naar 69 kilo. Nog max 5 weken te gaan. De vorige keer ben ik 24 kilo aangekomen, van 52 kilo naar 76 kilo.
15+5 en ik ben nu 4 kilo aangekomen. Startgewicht; 51 bij 1.69 nu 55kilo (wel na posi test meteen gestopt met roken,dus ik tel 2 rokerskilo's en 2 beeb kilo's en ik sta al 5 weken op dit gewicht dus mopper nog niet..)
16.6 weken en eeh ik denk al 6 kilo, startgewicht is een beetje gokken Die kilo's zijn allemaal in m'n borsten gaan zitten denk ik
startgewicht 56kg nu bij 28 weken 70kg dus al 14 kg aangekomen.. weet alleen niet waar t allemaal zit. ben wel wat voller geworden maar zoveel?
Ik ben in totaal (bij 38+5 weken) zo'n 14 kg aangekomen. Daar zitten er nu nog steeds 2 aan, waar ik echt moeite voor moet doen....maar uiteindelijk zal het wel goedkomen