Inmiddels 36+5 en maar 6,4 kilo erbij. Beebje doet het super goed, maar ik was dus weer afgevallen en ik eet echt veel, snap er niks van. Ik wil borstvoeding gaan geven dus ik zal dan maar tijdens de voedingen goed eten denk ik anders wordt het een beetje té. Wil wel graag terug naar mijn startgewicht (53 kilo), maar minder hoeft niet.
Startgewicht : 51 kilo Nu met 18 weken en 5 dagen zit ik op 52 kilo. Had het idee dat het meer was maar de weegschaal zegt van niet
Nu bijna op de helft en ongeveer een kilo of 5 aangekomen. Bereid me voor een nog een hele boel kilo's meer want was de vorige zwangerschap 30 kilo aangekomen. Alles was er trouwens ook weer af binnen 1 jaar dus komt vast allemaal weer goed
Hier nu +1 en dat is heel wat gezien ik niks binnen kan houden Ik kan het hebben hoor, ik weeg nu 71kilo en ik woog 70kilo. Ik word wel duidelijk magerder en ik heb zelfs een paar van mijn eigenbroeken weer aan. En mn positie broeken worden te groot...
Startgewicht 61 en nu ongeveer 67. Best veel in zo'n korte tijd. Het is niet echt te zien en pas ook nog wat 'oude' broeken en rokken. Zou het dan vocht kunnen zijn, en zoja wat kan ik daar aan doen? Nog meer drinken??
29 weken zwanger en 9 kilo aangekomen.. Heb volgens de vk enorm veel vruchtwater dus wijd de kilo's maar daaraan..
30 weken en 0,2 kilo.. Woensdag weer een groeiecho, de laatste keer was ze goed gegroeit.. Alleen mijn broeken zakken zo langzamerhand af.. Gr. Carlien