Mijn zus is met haar beide zwangerschappen 21 en 23 kg aangekomen, ook zei hielt veel vocht vast. Maar ze was de kilo's na de bevallingen snel weer kwijt. Misschien is dit een fijn verhaal voor jou Hier morgen 39 weken en 8 kg aangekomen (voor zw schap woog ik 59 bij 1.63m). Moet zeggen dat ik gedurende de zwangerschap minder eetlust heb dan voorheen, dus dat speelt natuurlijk erg mee.
32 weken en +7 kg... Moet zeggen dat ik hier erg blij mee ben, want let nou niet bepaald heeeel goed op mijn eetgewoontes
30.3 en ehm even tellen... 9 killo aangekomen. Mijn vorige zwangerschap zat ik met deze termijn op 13 kilo erbij, dus ik ben nog wel happy! Ik hoop alleen dat er niet meer dan 4 of 5 nog bijkomt...
eerste zwangerschap van 60 naar 80 kg gegaan!! Na bevalling meteen 72 kg, en ben maar tot op 66 terug gekomen... Nu begonnen aan 66 en ben 16+4 en weeg 68.02 Dus vind ik nog netjes ga wel beetje opassen dat ik niet weer de volle 20 kg bijkom. Ma ga me zeker niks ontzeggen ook ni
25 weken en 5 kilo erbij! Was eerst 3 kilo afgevallen, dus die 5 kilo is vanaf mijn pré-zwangerschaps-gewicht gerekend