ohhh wat weinig allemaal... ben ik wel een beetje jaloers op.. Ben nu 27 weken + maar al dik 10 kilo aangekomen Heb ook niet 1x stil gestaan als ik op controle kwam... Maar ja van mijn zoontje ook 20 kilo aangekomen. gelukkig wel weer alles eraf.. hoop ik nu ook
28 weken en 10 kilo aangekomen! :O Is best veel als ik het zo lees, maar de VK heeft er niks over gezegd..
ben nu 22 weken zwanger en woog voor mijn zwangerschap 58 kilo en nu 60 ben dus ong 2 kilo aangekomen ben tussen 12 en 16 weken 3 kilo afgevallen ivm misselijkheid en braken en woog toen nog maar 56 kilo....dus eigenlijk 4 kilo vanaf 16 weken
Ben tot nu toe bijna 10 kilo aangekomen, vind dit zelf enorm veel. Maar heb het geaccepteerd door gewoon nu niet meer op de weegschaal te gaan staan
13 weken, nog niets aangekomen. Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik maar 5 kilo aangekomen, dus ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
Ik ben nu 18 weken en 3 kg aangekomen. Ik heb wel veel gegeten omdat ik begon te spugen als ik een uur niet at, dus ik ben benieuwd of ik nu een tijdje blijf hangen op dit gewicht, de misselijkheid is nu zo goed als weg! De vorige keer was ik in totaal 16 kg aangekomen, maar toen at ik super veel appelflappen Nu veel fruit (en niet in flappen ) dus ik ben benieuwd waar het deze keer eindigt.
Ik ben nu zo'n 11 kilo aangkomen, en dat is ruim 8 kilo minder dan bij mn vorige zwangerschap. Toch maak ik me er nu de laatste weken niet druk over; baby moet goed groeien en ik kan vocht vasthouden. Ik vind het allemaal ook erg 'relatief', iemand die steviger is zal waarsch minder aankomen ed. Zelf woog ik voor de zwangerschap 58 kilo, en dan mogen er best wat kilootjes bij om gezond zwanger te zijn.