Morgen 19weken en nog steeds 2,5 kilo lichter Ben wel erg zwaar van mezelf, dus dat zal wel een oorzaak zijn.
Whaaaaaaaa 30 weken zwanger en 12,9 kilo aangekomen!! Vanmiddag op de weegschaal bij de verloskundige gestaan en toen was ik in 4 weken tijd maar 1,3 kilo aangekomen!! Ik allang blij hahaha die keer ervoor was ik 5 kilo in nog geen 4 weken aangekomen Groeispurtje gehad? Hope so Hoop m ook niet weer te krijgen
39w3d vandaag. Startgewicht: 106,6 kg Gewicht momenteel: 109,8 kg Valt allerminst mee, haha en ik eet toch echt alles wat ik wil.
Bij 17 weken en 4 dagen: +- 2,5 kg aangekomen 22 weken en 6 dagen: 5 kg aangekomen 25 weken en 2 dagen: 4,2 kg aangekomen
a.s maandag 12 weken en nu 2,5 kilo aangekomen. Voordat ik zwanger raakte was ik aan het lijnen (ben 25 kilo afgevallen) dus moest meer gaan eten toen ik zwanger werd. Daarbij had ik nog eens ontzettende honger! Denk dat die overgebleven 0,5 kilo bij mijn borsten eraan zitten
ik ben 22+6 en ben 3.6 kilo aangekomen. ik vind het zelf best knap aangezien ik met onze zoon al 8 kilo aangekomen was met 23 weken haha
31 weken en 13 kilo. bij 27 weken 15 kilo, nu dus 2 afgevallen. Baby groeit wel goed,dus ik denk dat het vocht is?
18weken 5d en tot nu toe precies 1,5kg aangekomen. Van onze dochter rond die termijn het dubbele dus ik ben blij hopen dat het de helft ook blijft .