29 weken en tot nu toe 6 kg. Ik merk echt dat ik de afgelopen week weer meer eetlust heb.... Tijd voor een musli met veeél vers fruit nu.
12w3d en + 3 kilo Maar dat komt eigenlijk omdat ik de zwangerschap als excuus gebruik om meer te kunnen snoepen...oops :S eigen schuld dus!
40w3d zwanger en nog steeds +2.1 kg. Gaat goed. Ik eet goed en gezond en snoep zelfs tussendoor. Ik ben zelf nu 108 kg dus kan het hebben en vind het niet zo erg dat ik weinig aankom. De kleine doet het goed en groeit goed. Das t voornaamste.
bij de eerste 30 kilo!!!!! pfff sleep ze nu nog steeds mee...... bij de tweede 16 kilo bij de derde 16 kilo. Heb nog vele kilo's bij me hangen waar ik er graag wat kwijt van wil eer ik voor een 4e begin. Dit is overigens voor me gezondheid omdat ik nu echt te zwaar ben voor een zwangerschap.....
Toch even t nieuws melden hier. Vandaag 40w4d en controle bij VK gehad. Kleine ligt (weer) in stuit en hoog. Veel vruchtwater ook. Morgen om 0930 uur melden op kraamafdeling en dan wordt ons meisje goed gelegd (een versie oftewel draaipoging) en wordt ik ingeleid. Spannend dus. Vanavond laatste avond als zwangere