Het valt me inderdaad ook op dat iedereen hier nog niet zoveel of helemaal niet is aangekomen... Ben nu 25 weken en 9 kilo aangekomen, waarvan 5 kilo ineens binnen een paar weken... Hoop dus echt dat ik het nu een beetje in de hand kan houden (aangezien ik voor die 5 kilo echt zelf verantwoordelijk ben geweest) Hoop niet bij de groep te horen die echt meer dan 30 kilo aankomt tijdens een zwangerschap maar goed.. we zullen zien..
ik ben dan wel aardig aangekomen voor mijn doen...15 kilo..maar ik maak me daar echt niet druk om...vind het belangrijker dat er dagen tussen zitten dat ik me lekker goed voel! Het valt me wel op dat vrouwen bij de 1e zwangerschap meer aankomen dan de 2e zwangerschap..
bij 22.4 week 7.5 kilo aangekomen, maar ik had een maagbandje en die is aan het begin van de zwangerschap helemaal open gezet, dus eet nu veel meer dan toen. Ben best wel een beetje trots op mezelf, al vind ik het wel moeilijk omdat ik daarvoor zoveel kilo's af was gevallen. MAAR HET IS VOOR EEN GOED DOEL
Laatste keer gewogen bij 29 weken: 4 kg in totaal aangekomen super blij mee dat het zo binnen de perken blijft tot nu toe.. Heb al wat overgewicht nl..
38 weken zwanger, 6 kilo aangekomen. (hier ook al een wat te hoog startgewicht hoor, dus geen man overboord). Maar ben net uit eten geweest dus vrees dat er in 1 avond 4 kilo's bij zijn gekomen!