ik kom mensen ff hart onder de riem steken , ik was 25 kg aangekomen en (ben nu 5weken na bevalling) al 20kg kwijt dus niet druk maken om de kilo's
27 weken, 13 kilo. Bescheiden buikje, denk dat zeker 2 kilo in mijn borsten zijn gaan zitten want die voelen echt zwaar aan
Ik ben nu bij 40 weken 13 kilo aangekomen... ben ik eigenlijk nog best trots op want ik had het veel erger verwacht!
27 weken en 10 kilo aangekomen maak me er echt niet druk om eet lekker wanneer en hoeveel ik wil als me kleine meis maar gezond is
Hallo, Ik ben nu 15 weken en 4 dagen zwanger. De weegschaal gaf vanochtend + 1.1 kilo aan. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen, ik hoop dat het nu rond de 12 a 13 kilo blijft steken. Ik zie het wel. Ik houd me in ieder geval niet echt in met eten..... Groetjes Yvonne
Bijna 19 weken en 4(.5) kg. Mijn vk zegt 5 kg aankomen in de eeste helft vd zwangerschap is 'normaal' (als je natuurlijk een normale bmi hebt voor de zw.schap) Pina
Ik ben 15 weken zwanger en tot nu toe 0 kilo aangekomen. Heel stom, elke keer als ik op de weegschaal sta hoop ik toch op 1 meer haha!
Bijna 17 weken 5 kilo aangekomen. Was vlak voor ik zwanger werd aan het shaken en in een week tijd 4 kilo kwijt kwam er toen achter zwanger te zijn dus resoluut gestopt en normaal gaan eten. Die 4 kilo zijn er weer snel aangevlogen (logisch) maar het blijft nu stabiel. Ben overigens niet van plan 20 kilo aan te komen