35 weken en + 11 kg. Hoop het onder de 12 te kunnen houden maar achja, ,ik ga er mijn eten niet voor laten haha
15 weken en 3 kilo aangekomen! Ik ben na mijn eerste zwangerschap binnen een paar weken 16 kilo afgevallen (ik zat 4 kilo onder mijn startgewicht), dus ik hoop dat ik nu ook gewoon 12/13 kilo aankom. Is ook gezond!
19 weken en nog niks aangekomen! Er is wel al een klein buikje te zien als ik plat op mn rug lig, dus ik ben wel echt zwanger hihi
Nu 31,2 dagen en 14 kilo aangkomen. Ik hoop het onder de 20 kilo te houden maar ik denk wel dat dat gaat lukken. Vorige keer was het 30 kilo
bijna 9 weken en -5,5. Nee, eigenlijk valt er niet om te lachen, want ik voel me er heel beroerd en slap van. En ben nu echt een gratenpakhuis..
Ruim 14 weken en tot nu toe 2 kilo aangekomen. De vorige keer was dat met dezelfde termijn twee keer zo veel, dus ik ben blij!!
32 weken en 4 kilo aangekomen. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, in totaal maar 8 kilo. Wel fijn hoor, hoeft het er ook niet af maar ik heb wel al heel de zwangerschap verminderde eetlust, daar ben ik ook niet blij mee hoor. Zou wel weer eens willen genieten van een lekker bordje eten!
Ruim 36 weken en 15 kilo aangekomen. Hoop op max 18 kilo te eindigen en hoop nog meer na de bevalling meteen 8 kilo kwijt te zijn ofzo haha. Blijven dromen.