Hier met 18 weken zwangerschap al 6,5 kilo erbij... Ik baal er ontzettend van! Voor mijn zwangerschap ben ik 25 kilo afgevallen, dus in het begin had ik ontzettende honger. At ook gewoon veelste weinig! Dus moest ik gaan 'bij-eten' en kwam er ongeveer 3 kilo al bij in de eerste peer weken. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten, en in het begin had ik enorme trek in lekkere dingen en gaf ik er wel regelmatig aan toe. Nu de laatste weken ontzettend goed opgelet, 1 x per week frietjes en af en toe wel wat lekkers maar gewoon normaal. ook wandel ik elke dag zeker 3 kwartier, en 1 x per week doe ik aan zwangerschapszwemmen. En nu in de laatste 2 weken weer 1,5 kilo erbij! Pff... Ik hoop dat het gaat meevallen maar ik ben er bang voor. Ik beweeg toch genoeg zou je zeggen.. maar het vliegt eraan.
Na eerst afgevallen te zijn zit ik nu met 14 week weer zo'n beetje op mijn 'oude' gewicht. Buikje groeit wel duidelijk de laatste weken.
Bij de 1e totaal 31 kg. Bij de 2e totaal 26 kg Bij de 3e met morgen 31 weken 8 kg.( minst tot nu toe)
37 weken en 22 kilo aangekomen. Heb mijn gewicht met een derde vergroot.... (startgewicht 62 kg, nu 83 kg) Haha! Nou ja, als het er maar weer (bijna) af gaat! Pinda
Heey Zo herkenbaar eindelijk Ik heb op 10 erbij gestaan met precies dezelfde reden Nu 2 weken geleden tegen mezelf gezegt En nu normaal doen je hoeft niet zo absurt te hooien op alles wat los en vast zit Was nu gelukkig met alleen normaal eten 2 kilo lichter. Sta zeker niet op dieet maar eet puur wat ik nodig heb beter zo, Waar moet het anders eindigen met ons 30+:x dat wil niemand toch. Veel sucses groetjes paula
30 weken en + 12 kilo. Iedereen zegt ohhh je buikje valt mee en zie zien zo niks aan me benen en billen, maar waar zit die 12 kilo dan want ik zie het zelf ook niet aan me billen en benen, alleen me borsten en buik maar 12 kilo is toch veel?
Ik zou me geen zorgen maken. Bij mij zie je het ook bijna niet (nou ja, een leek niet, ik wel) en toch ben ik dus 22 kilo aangekomen! gr. Pinda83
Bijna 32 weken zwanger en eerst 8 kilo afgevallen. Nu weer 7 kilo erbij, dus nog steeds onder mn gewicht van voordat ik zwanger werd. Van achter zie je niet dat ik zwanger ben, heb mn taille nog en mn benen, armen en billen zijn niet dikker geworden. Mn buikje steekt mooi rond naar voren, alsof er een handbal onder mn shirt zit...hihi...
23 weken en nog niets aangekomen (weeg ook 120 kilo, dus de verloskundige zegt dat ik het ook niet mag, pffffffffffffffff) maximaal mag er 8 kilo bij in totaal. Maar bij mijn eerste kindje ben ik in totaal 7 kilo aangekomen en ging er na de bevalling meteen 9 af, dus ik maak me niet zo druk haha.