39 weken en 15 kilo. Maar daar zat ik bij 29 weken ook al op. Toen ben ik eerst 2 afgevallen en die zijn er heel geleidelijk weerl bijgekomen
38 weken en 9 kilo nu... Hoop dat het daar bij blijft . Maar van wat ik zo lees kom je de laatste tijd niet echt meer aan..
Nou, dinsdag weer gewogen bij de vk (23w3d), en 7-10 kilo aangekomen (startgewicht onbekend...). Ik woog nu 70 kilo, en mijn 'streven' wordt, om onder de 83 kilo van de vorige zwangerschap te blijven! (maar ja, dat vocht vasthouden, daar viel weinig tegen te doen...)
Hier zit ik 2kilo onder mijn startgewicht. Maar er zal de laatste weken nog wel wat bijkomen denk ik.
Gisteren gewogen.. bijna 14 kilo met 35 weken. Mijnn voeten lijken overigens wel een soort olifantenpoten!
bij de eerste 20 kg de tweede 25 kg de derde 18kg. en nu bij 25 weken 6kg. Hopelijk lukt het me deze keer met de december maand op komst de boel een beetje beter onder controle te houden..
Bij m`n eerste kindje 33 kilo aangekomen. Pffff, veel he!! En de laatste 10 blijven lekker zitten 8-(
21 weken en 0,0 aangekomen eerst 4 afgevallen en nu 4 erbij...bij mn zoon was het -8 +12dus =4 op het eind