Ik was met 38 weken en 2 dagen in totaal (schrik niet) 30 kilo aangekomen.. ik was echter de laatste 3 weken 15 kilo aan vocht aangekomen. Knapte zowat uit mijn voegen. Nu een week na mijn bevalling ben ik alweer 16 kilo kwijt Best cool om te zien hoe je langzaamaan je eigen lichaam weer terugkrijgt! Met een hangbuikje dan welliswaar maar ach
31+2 weken en totaal 4 kilo aangekomen... eet nog niet wonderbaarlijk veel.... heb dr gewoon geen trek in...
Ruim 18 weken en was eerst bijna 6 kilo afgevallen, nu alweer 3 aangekomen , dus 2 kilo. Bij de eerste in totaal bijna 9 kilo
Ik weet mijn exacte gewicht van voor de zwangerschap niet meer maar ik ben morgen 33 weken en ongeveer 17 kilo aangekomen..
nu 25 weken zwanger en helaas nog maar 1 kg aangekomen.... teveel zorgen en verdriet is niet goed (5 sterfgevallen in 8 weken tijd bij familie en vrienden). Aan de andere kant, er mag ook best wat af, dus zo'n probleem is het niet. De kleine groeit goed volgens de verloskundige, dat is het belangrijkste!
ja, 5 mensen is best heftig. 1 sterfgeval is geen familie van me, maar de oma van mijn vriendin/nicht. Zij is in 8 weken tijd 4 familieleden kwijt geraakt. Mijn andere vriendin is haar kindje verloren met 25 weken zwangerschap. Zelf dan 3 familieleden kwijt geraakt. Tis heel heftig, omdat jezelf zo lekker zwanger bent, maar je 2 vriendinnen zo ziet lijden. Maar goed, daar gaat het topic gelukkig niet over! Nu maar hopen dat er nog flink wat kilo's bijkomen!
m21 Allemaal voor t goede doel meis! En heb je foto gezien bij "ons" topic en je hebt idd veel buik maar geen dikke benen etc. dus don't worry!!
ik ben 21 wk zwanger en 7 kilo aangekomen. Ben benieuwd wat het totaal wordt bij me dochter kwam ik 12 kilo aan
12 weken en 1.5 kg aangekomen...vanaf week 10 hetzelfde gewicht gehouden (misselijk geen eetlust!) begint nu gelukkig minder te worden en krijg weer meer trek
Tot nu toe 1,2 kilo bij 17,5 weken. Echt bizar! Vorige zwangerschap zat ik op 10 kilo na de eerste 20 weken, waarna er bijna niets meer is bijgekomen. Ik snaai even veel als de vorige keer. Ach,..misschien gaat het deze keer gewoon wat geleidelijker.
Vandaag 40 weken 4 dagen totaal 18 kilo aangekomen.Eerst 20 kilo aangekomen en nu val ik elke week 1 kilo eraf))).