33 weken zwanger en inmiddels 17 kilo aangekomen, niet alleen mijn buik. maar ook mijn bovenbenen/dijen, en heel veel vocht in mijn benen en voeten. Ik woog 73 en nu 90 kilo
Ik ben nu 18 weken zwanger en ben 4,5 kilo aangekomen. Valt me nog mee, want bij Ayla was ik met deze termijn al ruim 7 kilo aangekomen. Het ging bij mij in het begin heel hard en daarna werd het minder. Bij Ayla was ik in totaal 18 kilo aangekomen.
bijna 31 weken en zat door overgeven en gebrek aan eetlust daarna op -8,5 op startgewicht. nu is daar 2 kg bijgekomen dus -6,5kg nu.. dus wie weet dat ik het startgewicht niet eens meer bereik. we'll see wat het kleintje nodig heeft!
Op 38.4 weken was ik 14 kilo bij! Na 2 maand was er 12 kilo af en na 4,5 maand alles er af! Nu opnieuw zwanger en hopelijk weer zoveel geluk
23 weken en 5 dagen en 10 kg aangekomen. Laatste 6 weken meer dan de helft van het totaal gewicht , maar gelukkig laatste 2 weken weer wat minder . Ben benieuwd waar het op uit gaat komen.... Was een keurige 66 kilo voor de zwangerschap. Chantal
Ik zit op bijna 16 weken en nu zit ik op -6. Bij mijn zoontje zat ik met 39+5 op +7, dus mag niet klagen.
Ruim 11 weken en nog niks Mijn streven is om 12kilo aan te komen maar helemaal in de hand heb je dat niet. Ik eet gezond en wat ik nodig heb......maar ik verwacht dat ik wel heel veel vocht ga vasthouden want dat had ik bij mn vorige zwangerschap ook.
31 weken zwanger en 11,5 kg aangekomen.... Vind t nog meevallen, maar ja, de laatste weken kan t heeel snel gaan
17, 5 weken zwanger van een tweeling en nu 3,2 kilo aangekomen. laatste anderhalve week 1 kilo gegroeid. (vorige zwangerschap was ik nu al 10 kilo aangekomen, dus valt nog best wel mee)
35 weken zwanger en nu 62 kg. Begon op 55 kg, dus +7 kg. Het is echt alleen mijn buik die flink gegroeid is, de rest van mijn lijf is niets aan te zien
bijna 28 weken en tot nu toe bijna 2kg erbij.. dus heel netjes vind ik zelf. krijg wel veel opmerkingen over; eet je wel goed??? etc.. wordt er gek van. de baby groeit iig goed en dat is het belangrijkste.
ja...ik krijg er ook wel opmerkingen over. ik denk ook niet dat je er zelf heel veel aan kunt doen, mits je natuurlijk met eten helemaal losgaat. Die kilo's eet je er dan zelf bij. De een houdt nou eenmaal veel vocht vast en de ander niet. En zolang je kindje goed groeit is het goed!
Ik ben 19 weken zwanger nu en 5,5/6 kilo aangekomen.. Ik heb vanmijzelf een normaal postuur... Ik vind het nogal veel, als ik dat hier zo lees.. terwijl in mijn omgeving iedereen zegt dat het normaal is!? Heel apart...
ik weet het ook niet, bij mijn zoontje kwam ik meteen erg veel aan, en ben met 28 weken bevallen, was toen 20 kilo aangekomen nu kom ik bijna niets aan, terwijl ik een tweeling krijg. Ik denk dat het per zwangerschap verschillend is hoor. Ik moet wel zeggen dat ik nu niet meer `los-ga`omdat ik nu weet dat het echt moeilijk was al die kilos kwijt te raken.
ik ben 24 weken zwanger en nu 4 kg aangekomen. Het komt er gelukkig niet heel snel bij.. ik hoop dat dat zo blijft!