Vandaag precies 20 wkn zwanger en ook precies 6 kg aangekomen! En gaat exact zo als bij de zwangerschap van m'n zoontje en toen kwam ik uit op ca 13 kg!
Hier nu met 23 weken - 1,5kg. Ik kan het makkelijk missen dus ben er verder niets kwaad om. Bij de eerste was het na 41 weken +25 en dat hoop ik nu toch niet meer te bereiken eigenlijk.
bijna 32 weken en 8 kilo erbij in totaal, vond het zelf eigenlijk wel netjes alhoewel ik bij sem met 30 weken pas 4.2 kilo aan was gekomen... ben benieuwd wat het eindgewicht gaat zijn
De laatste weken kom ik niet echt meer aan.. Blijf nu steken op 15 kilo.. Ach we zien wel, moet nog 6 dgn dan krijg ik een keizersnee. Had trouwens wel verwacht dat ik veeeeel meer zou aankomen, in het begin ging het keihard..
Paar weken geleden ook al gereageerd... dacht toen dat ik vanaf dan ging aankomen. Maar nee, nog niks erbij. Inmiddels 17 weken zwanger, buik is ontploft maar blijf hangen op -3,5 kg. Nou moet ik zeggen dat ik niet regelmatig eet en ook wel vergeet te eten, en als ik eet, ik weinig op kan.
Haha dat is zkr waar!! Denk nie dat ik de afgelopen weken nog veel ben aangekomen maar dat weet ik dinsdag na mijn vk bezoek weer vriendlief heeft de weegschaal verstopt
Bijna 38 weken en 7 kilo aangekomen. Bij de eerste zwangerschap uiteindelijk 14 kilo aangekomen en bevallen met 38+2. Die kilo's haal ik nu in ieder geval niet
Ik was met 23 weken tussen de 7 en de 10 kilo aangekomen (70,1), en gisteren bij de controle (26w3d), woog ik 100 gram meer, haha! Er is geen peil op te trekken, ik had wel verwacht dat het in hetzelfde tempo door zou gaan....