15w3d en 3 kilo aangekomen ook niet veel last gehad van overgeven... wel s ochtends maar dat is meer gal!!
Ik heb hoge bloeddruk waar ik ook medicijnen voor krijg en daardoor enorm veel vocht vast hou. Nu 32 weken en 25 kg bij!! Ben benieuwd waar ik ga eindigen
Ik was in shock gisteren! Sta nooit op de weegschaal.. Ben van 54 kilo naar 70 gegaan :O en ik moet nog zo lang! Beetje depri nu dus want heb er wel beetje last van die extra kilo's!
26 weken en 9 kilo aangekomen... Begon op 63 nu 72.. Blijft toch even klein beetje slikken elke keer als je op de weegschaal gaat staan
37 weken - 11 kilo Ben bij mijn 1ste zws gestopt met wegen toen ik ruim 20 kilo was aangekomen! Scheelt een hoop, achter zo'n klein smurfje aanrennen de hele dag
33 weken en nog steeds -12 kg. De vk vond het maar bijzonder dat ik 2 x flink afviel in een zwangerschap.
Ik ben 26 weken en 10 kilo aangekomen! Maar nu moet ik zeggen dat ik wta ondergewicht had voor mijn zwangerschap dus ben nu helemaal blij! Weeg op dit moment 58 kilo!
Hier net weer een kilo afgevallen.... nu 36+5 en 7kg! Volgens mij heb ik wel heel veel geschommeld. Ben 3 weken naar Thailand geweest en daar heeeeel veel problemen gehad met eten, dus eerst ook weer afgevallen. Toen weer aangekomen, kg er af, weer iets erbij, nu weer kg er af...tja weet het ook niet. Heb al weken hetzelfde eetpatroon en eet echt wel redelijk veel en ook meer dan ik gewend ben, en zit nu al een aantal weken thuis ivm harde buiken en voorweeen! Maar dat heeft niet gezorgd voor nog meer aankomen...