bij de eerste 41 weken 13 kilo aangekomen waarvan 8 in de eerste week eraf(100+ dame) nu 1.5 kilo aangekomen....ben benieuwd wat het deze keer wordt!! Xx
hoii ik ben nu 18 weekjes en ben nu 5 kilo aangekomen bij mn eerste 3 was ik in totaal 13 kilo aangekomen nu is t mn 5e zwangerschap en ben 39 dus ben benieuwd..
ben nog maar 5,5 weken zwanger en nu al!!! 2,2 kilo erbij!!! dat word nog leuk... was normaal 59 kilo nu 61,2!
ik was 2 kg aangekomen...(ook mede dankzij kerst en klaas...) maar die zijn er inmiddels door m'n ziek zijn weer vanaf... ben nu 14 weken.
Nu 16 weken zwanger en nog niks aangekomen. Al vind ik t wel apart want heb al echt een dikkere buik en grotere borsten, moet toch ook extra gewicht zijn.
Ik ben vandaag precies 19 weken en heb vanochtend nog op de weegschaal gestaan. 6 kilo erbij! Ik vind het dus heel normaal Pas ook mijn gewone broeken nog al zit het sinds deze week niet echt confortabel meer als ik moet zitten dus ik ga ze maar eens achter in de kast leggen Ik heb ook een normaal postuur normaal. Weet wel van mijn eerste zwangerschap dat ik veel was aangekomen maar voornamelijk op het laatst. Toen ging ik ook meer eten en hield ik vocht vast. Ga dus straks wel opletten dat ik niet stiekem meer ga eten omdat 'ik toch al dik ben'. Geniet van je zwangerschap en je niet te druk maken over de kilo's!
Morgen weer controle, dan weet ik het precies. Maar bij de laatste controle was ik 8 kg afgevallen en weer 2 bijgekomen. Dus eigenlijk niks.....Zit dus nog onder mijn gewicht. Zit nu precies op de 31 weken.