Morgen 33 wk zwanger en 17kg erbij Hou veel vocht vast, maar dat is vast niet het enige We gaan het wel zien wat het wordt.. maar hopelijk niet teveel meer!
Even update: Morgen 35 weken en nu 12,5 kg aangekomen. Laatste weken houd ik ook wat vocht vast, maar er is ook duidelijk meer vet bij
Bijna 33 weken nu en 7kg erbij, weeg nu in totaal 62kg met een lengte van 1m66. Het is na week 29 inneens heeel snel gegaan met me buik, billen en borsten.
38 weken zwanger!!! Ik ben van 88 kilo naar 76 kilo. En ik weeg nu 76.5 kilo. Dus niet echt veel 5 ons!!! En als ik ga bevallen zal ik nog wel wat kwijt raken. Dus na me bavalling heb ik hopelijk een mooi lijntje!!! En ga ik ook niet meer boven de 75 kilo komen!!! Wachtend op onze Ukke Pukkie!!!
27 weken en 4kilo van de 6kilo die eraf waren. dus nog 2 kilo te gaan voor ik op mijn oude gewicht zit
27,5 weken zwanger en 2,8kg aangekomen. Maar eigenlijk 5,8 want ik ben in de eerste 12 weken 3 kg afgevallen die er ook opeens weer bij zaten (ging echt heel plots voor m'n gevoel). Meestal tel ik dus vanaf m'n oorspronkelijke startgewicht, hoe doen jullie dat?