Ik ben al 3 dagen hartsikke verkouden. Hoe zijn jullie je verkoudheid / griep doorgekomen door zo gezondmogelijk het te overleven. Ik voel helemaal geen verbetering dus hopelijk zijn er tips waar ik en andere wat aan hebben. Want je de paracetamol met caffeine moet ik helaas laten staan.
Ik ben ook verkouden, maar voel me verder gelukkig redelijk. Kun je geen paracetamol halen waar geen caffeine in zit?
Dat bedoelt daphne dan toch ook, die ZONDER cafeine...ik ben ook heel erg verkouden nal 2 weken en heb er het meeste snachts last van, dan nies ik me ook een ongeluk echt super vermoeiend, plus dat de kids ok hoestend en snotterend bij me komen liggen midden in de nacht...pfff Ik zou niet weten hoe je er snel vanaf komt, we zijn nu een beetje gevoelig ervoor nu he. Goed rusten en goed eten ik damp nu boven een grote kop thee haha.
Ik las trouwens ook dat veel zwangeren een verstopte neus hebben en zelfs dat als je dat eenmaal hebt je dat vaak ook houdt...
Ook hier een snotterende zwangere... ben aangestoken door mijn vriendje lief. Die 's nachts heel aardig in mijn gezicht licht te hoesten Voel ik me eindelijk wat beter, zit alles dicht. grrrrrrrrrr! Heb vandaag 1 paracetamolletje op en hoofdpijn is eventjes weg gelukkig. En moet bekennen dat ik max een weekje aan de otrivin ga om te kunnen slapen (alleen 's nachts, overdag kom ik wel door met dichte neus). EN ik ga heel hard hopen dat dit een verkoudheid is die snel overgaat, en die niet net zoals bij velen heeeel lang blijft sukkelen (ook bijkomstigheidje van de zwangerschap) Sterkte Daphne
ik heb ook otrivn gebruikt hoor, ik werd gewoon gek ervan en oververmoeid van al dat snotteren snachts
Veel drinken, veel rusten, gezond eten evt extra zwangerschapsvitamientjes, stomen (met gewoon heet water) voor als je hoofd dicht zit of bij hoesten, meer kun je er eig. niet aan doen. Gewoon lekker uitzieken. Beterschap.
Ik ben ook geveld en ik red me met otrivin en veel vitamine c. Ik neem geen paracetamol omdat ik van de gyn al apirine moet slikken. Het kan wel samen maar ik vind het wel genoeg met die aspirine.