32 wk en vochtverlies?

Discussion in 'Zwangerschap' started by evenstar, Dec 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Umm... beetje genante vraag maar hoe weet ik dat ik niet per ongeluk al vruchtwater verlies? Ik heb best wel eens nattigheid en het is geen urine. Ik heb het eerder ook gehad (27 weken), dus ik neem maar weer aan dat het gewoon waterige afscheiding is (er zit wel duidelijk plakkerige afscheiding bij, maar ook echt iets dat gewoon op water lijkt). Het is geurloos en ik word er toch een beetje ongerust van.

Kindje is overigens perfect in orde en erg bewegelijk, en niet ingedaald of iets.

Morgen weer naar de vk, maar ik dacht, ik vraag het toch even of mensen het hier herkennen?

2. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

Dec 6, 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik sonds gisteren ook last van en ben 34,5 week zwanger.
    Het is over het algemeen wel wat plakkerig en wat wittig, maar zit idd ook wat waterigs bij. Onderbroek is namelijk te nat voor alleen maar afscheiding.

Maar goed heb het uitgezocht op internet en daar staat dat vruchtwater echt puur water is. Weet ook niet zo goed wat ik moet.

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

als de kleine nog niet is ingedaald en je verliest vruchtwater komt dat met een plas zeg maar. als de kleine wel is ingedaald kun je scheutjes verliezen.

hier ook af en toe geur en kleurloze natte broekjes. hier is het in ieder geval gewoon afscheiding.

4. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    Ah, dat is goed om te weten!! Dan is het dus gewoon eh, van mij en niet van de uk. *bloos*

Nadere inspectie was het toch vrij plakkerig, wel verwarrend zeg. Zorgjes weg dus nu ;)

5. meidenhuis

ik heb zelf laatst nog gedacht dat ik vruchtwater verloor:

ik had geen onderbroek aan (was net wakker en snel een joggingbroek aangetrokken want de kids hadden schone billen nodig).

loop ik de trap af voel ik zo allemaal vocht over mijn benen lopen. weer naar boven om een onderbroek aan te trekken. kom beneden onderbroek flink nat.
    ik trek mn broekje naar beneden en zit aan mijn onderbroekje te ruiken :), het rook vrij zoetig allemaal dus snel schoonmoeder gebeld en naar de verloskamers gereden:

heerlijk wasmiddel wat het zo zoetig liet ruiken hahahahaha.:D

wat wel minder is aan dit avontuur... dochterlief van 2 jaar is zindelijk aan het worden en iedere keer als ze moet plassen trekt ze haar broekje naar beneden om vervolgens aan haar onderbroekje te ruiken. tsjaaa ik had het misschien beter niet in het bijzijn van mijn kids moeten doen hahahaha.;)

6. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    :D hahahaha ja die momenten van 'slechte' voorbeelden worden omarmd he!

Ok note to self: met Neutral gaan wassen om verwarring met zeepsop te voorkomen :D

Oh en zoals je ziet, tis een meiske!! Toch maar voor de pretecho gegaan, die was overduidelijk (man had gelijk in wat hij gezien had en mijn 'gevoel' klopte)

7. meidenhuis

wat leuk!!!!!!! wat een heerlijk bol toetje heeft jullie kleine meiske!!!!!

8. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja ongelooflijk die appelwangetjes :D Die zit daar goed te eten hahahaha. Net als ik ;) En ook wel aan het gewicht af te lezen dat het een flinke meid is, dat wordt nog wat straks.

Sorry ik ben nou onwijs off topic op mijn eigen topic, maar mijn vraag was toch beantwoord... :D

9. meidenhuis

hoeveel weegt ze nu als ik dat vragen mag? mijn meisje woog bij 31,4 weken 1364 gram, morgen weer een groeiecho....

trouwens mijn meisje had dus een achterstand van 3,5 week maar sinds ik ineens verslaafd ben aan guylian chocolaatjes (van die zeevruchtjes) heeft ze een inhaalslag van een week gemaakt:D

10. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    import Noorderling
    Vorige week 2225 g (precies 32 weken). Volgens mij is 1800 normaal? Ze heeft een lekker dik buikje, dat was met 20 weken ook al zo, maar toen was ze heel gemiddeld, nu iets bovengemiddeld op alle onderdelen (buik hoofd en femur).

Gisteren iets gegroeid, maar ik weet het niet meer, het scheelde niet zo heelveel.

Oh die chocolade helpt vast. Ik heb ook echt onwijze cravings voor chocolade de laatste tijd :)

Wanneer wordt je meid weer gemeten?

11. meidenhuis

jeetje ze schelen bijna een kilo!!!!!!!!!! hahahaha!!!!!

Morgenochtend mag ik weer, ben wel erg hoopvol hoor! na die inhaalslag van vorige keer verwacht ik niet dat ze weer 3,5 week achterloopt maar gewoon netjes een achterstandje heeft van 2,5 week.

Jij kunt je nu vast niet meer bedwingen om meidenkleren in huis te halen:p. heb hier echt een overschot aan roze liggen (heb al 2 meiden) dus ben deze keer maag gaan shoppen voor taupƩ en gebroken wit hahaha.

12. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dit had ik ook een aantal weken voor de bevalling aan. Ik wist ook niet wat het was. Later ging het over in slijm.

Share This Page