alleen vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sil, 12 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sil

sil Nieuw lid

12 okt 2006
    2
    0
    0
    help

ik heb het onveilig gedaan toen ik ongesteld was dat was op een zaterdag
    en toen dinsdag moest ik overgeven en buik krampen kan ik nu zwanger zijn ? :(

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Het kan altijd, maar het lijkt me sterk. Ik denk dat je niet zwanger bent want meestal heb je geen eisprong als je ongesteld bent. Maar ik ben geen dokter natuurlijk.

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Alles kan, maar het lijkt me idd onwaarschijnlijk.

Een eisprong tijdens de ongie komt zelden voor maar is echter niet uitgesloten.

Echter heeft de innestelling na de bevruchting minimaal 5 dagen nodig en vaak daarna beginnen pas de *klachten*

Ik denk persoonlijk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

Succes!

4. sil

sil Nieuw lid

12 okt 2006
    2
    0
    0
    hoop het echt zo ben net 18 ben nog niet toe aan een kind

5. Niet meer actief

Mocht je niet zwanger zijn (wat zeer waarschijnlijk is) , weet je in ieder geval wat je de volgende keer moet doen hè.. Het is zo onnodig om zwanger te raken als je dat niet wil.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    reken even uit wanneer je og moet worden en doe de dag dat je og moet worden een test dan weet je het zeker en heb je geen onnodige stress.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Zo snel symptomen zal je niet krijgen, dus je hebt waarschijnlijk een lichte voedselvergiftiging of buikgriepje gehad. Maar alles kan, dus ook tijdens je ongesteldheid zwanger worden ;)

8. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    jeetje dat je dat doet als je ongesteld bent...jakkie moet er persoonlijk niet aan denken...ik hoop in ieder geval voor je dat het dan niet raak is..

9. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    nou miss dat zijn mijn gedachten!

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    De kans is idd wel héél erg klein dat je zwanger bent. Volgens mij komt dat echt zelden tot nooit voor.
    Normaal gesproken heb je ca. 2 wkn voor je menstruatie je eisprong (kan iets afwijken). Je menstruatie zorgt er nl voor dat het niet bevruchte eitje met het opgebouwde baarmoederslijmvlies (voorbereiding op evt. zwangerschap) wordt afgestoten. Als je dan tóch een eisprong hebt (zeeeer onwaarschijnlijk), is je baarmoeder eigenlijk niet voorbereid op een innesteling en zal dit hoogstwaarschijnlijk ook mislukken.

Daarbij kun je ervan uitgaan dat de klachten die je hebt gehad niet van een zwangerschap zijn omdat het daar gewoon nog te vroeg voor is.

Ik zou me dus niet te veel zorgen maken als ik jou was. Nog een geluk dat je "per ongeluk" onveilig hebt gevreeën tijdens je menstruatie en niet ergens midden in je cyclus!

Groetjes Noralien

Deel Deze Pagina