Hmmmm, is dit erg???

Discussion in 'Zwangerschap' started by leonietje24, Jul 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mag ik even een vraagje stellen? Ik ben 7 weken zwanger. Zonnet zat ik op het toilet en ik zag dat ik wat lichtelijk bruine afscheiding heb. Verder geen krampen of bloed... Is dit erg?
    Hoop snel antwoord te mogen krijgen!!

Groetjes Leonie

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Hai leonie,

het kan innestellingsbloed zijn denk ik.
    Van wat ik gehoord heb is het pas erg als het helder rood bloed is, dus hoef je je geen zorgen te maken volgens mij. Maar ben geen expert hoor..wacht ook nog ff op de reacties van de andere meiden.

gr. debby

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Zijn er nog meer dames die mij een antwoord willen/kunnen geven?

Alvast bedankt

Groetjes Zenuwappige leonietje

4. miss anita

miss anita Bekend lid

Jan 22, 2006
    796
    0
    0
    hoi zolang je er geen krampen of andere pijn van hebt is het niet erg

kan ook zomaar eens een adertje knappen en dan heb je wat helder rood bloed bv na gemeenschap of niesen hoesten ofz dat is mij verteld!

kuzz anita

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    voor een echt geruststellend antwoord kun je beter even contact opnemen met je ha - vk of huisartsenpost, want men kan hier de ervaringen wel vertellen van wat het zou kunnen zijn, maar daar is nog niet mee gezegd dat jij dat ook zou kunnen hebben..

voor een innestelingsbloeding is het veel te laat daar je al bijna 8 wkn zwanger bent...

neem het zekere voor het onzekere en bel gewoon even meid het hoeft niets te betekenen maar zekerheid voor alles zou ik zeggen..

succes

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Ik heb ook zo'n bloeding gehad met 9 weken was niets aand e hand want meneer is al bijna 5 ;) Als er verder niets is en de bloedingen niet heviger worden dan gaat het allemaal goed.

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Een innestelingsbloeding vindt ongeveer zo'n 10 dagen na de bevruchting plaats. Daar is het veel te laat voor en kan je uitsluiten. Wat het dan wel is of betekent, kan ik je niet zeggen. Het hoeft niet ernstig te zijn, maar zou i.i.g. wel even voor de zekerheid contact opnemen met je verloskundige en/of huisarts.

8. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Dank je wel allemaal voor de antwoorden!!

9. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Hoeft inderdaad helemaal niets ergs te zijn. Ik had wat bruin/rozeverlies omdat ik veel had gelopen, daardoor had het vanbinnen wat geschuurd. Maar je kunt het beter wel even melden.

10. Jansen

Jansen Bekend lid

Nov 6, 2005
    588
    0
    0
    Ik denk dat het wel even belangrijk is om duidelijk te hebben dat we allemaal geen expert zijn en dat elk lichaam en elke zwangerschap anders is.
    Leonie, als je je zorgen maakt zou ik even contact opnemen met je huisarts of verloskundige.

Succes!

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Leonie,

Denk er hetzelfde over als Jansen...wij zijn geen experts en iedere vrouw/zwangerschap is anders.
    Iedereen praat vanuit z'n eigen ervaring en zonder je ongerust te willen maken kan ik vanuit mijn ervaring vertellen dat ook ik bruin heb verloren en later een heel klein beetje bloed, maar dat toch bleek achteaf dat het mis was gegaan en dat terwijl veel mensen (ook de VK )zeiden: Geen krampen, pijn en/of helder bloed..maak je geen zorgen.
    Het zou ook kunnen komen door de druk op een bloedvaatje..gesprongen is me vertelt, maar ik vind zoek kontakt met de VK , want je kunt uitgaan dat deze er het meeste verstand van heeft.

Succes!
    Mirre

Share This Page