waarom verwachten zoveel dames dat iemand van ons het antwoord weten of ze nou zwanger zijn of niet... kijk je bent onzeker en dat begrijp ik heus wel en je hebt hoop (of niet) maar wij zijn geen zwangerschapstest die wel effe zeggen ja ZWANGER of nee NIET ZWANGER....
denk omdat het anoniem is, ze onzeker zijn en hopen dat wij er verstand van hebben. En meestal wordt er snel gereageerd op een topic. Denk dat het voor veel genant is om (net als bijv. condooms) een test te gaan kopen. Of wanneer ze er heel erg op hopen en allerlei dingen voelen hopen ze op een stukje herkenbaarheid die hun onzekerheid en twijfels kan wegnemen/bevestigen.
wat bedoel je hiermee slaat dat op mij of zo? en ik en kleine denk je echt dat mensen zich generen voor een zwangerschaptest...?
Dat klopt... Kijk, ik snap best dat je je irriteert aan die vraag van ben ik zwanger of niet, maar om daar zelf dan weer een topic voor te openen is nog onzinniger naar mijn mening....
Ik kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, er worden ook veel dezelfde topics geopend, terwijl er via de zoekfunctie dan wel antwoorden te vinden zijn, maar toch probeer ik dan voor diegene te reageren. Misschien hopen die mensen op een bevestiging, horen ze graag van anderen dat het misschien weleens zou kunnen zijn dat ze zwanger zijn. En niet iedereen heeft ook verstand van hoe haar cyclus werkt. Vind je een topic niks, gewoon niet lezen/reageren
Nou meiden, we zien al weer waar dit naar toe gaat. Iedereen mag een mening hebben, maar soms even op je vingers zitten dames!