zwanger of niet topics?

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Oct 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

waarom verwachten zoveel dames dat iemand van ons het antwoord weten of ze nou zwanger zijn of niet...

kijk je bent onzeker en dat begrijp ik heus wel en je hebt hoop (of niet) maar wij zijn geen zwangerschapstest die wel effe zeggen ja ZWANGER of nee NIET ZWANGER....

;)

2. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    denk omdat het anoniem is, ze onzeker zijn en hopen dat wij er verstand van hebben. En meestal wordt er snel gereageerd op een topic.
    Denk dat het voor veel genant is om (net als bijv. condooms) een test te gaan kopen.
    Of wanneer ze er heel erg op hopen en allerlei dingen voelen hopen ze op een stukje herkenbaarheid die hun onzekerheid en twijfels kan wegnemen/bevestigen.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    sluit ik me helemaal bij aan!

4. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    bij ik en kleine dan he!

5. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

Jan 9, 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Ik persoonlijk vind het bijna net zo vervelend als mensen die 4 topics per dag openen....

6. Niet meer actief

wat bedoel je hiermee slaat dat op mij of zo?

en ik en kleine denk je echt dat mensen zich generen voor een zwangerschaptest...?

7. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

Jan 9, 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Dat klopt...

Kijk, ik snap best dat je je irriteert aan die vraag van ben ik zwanger of niet, maar om daar zelf dan weer een topic voor te openen is nog onzinniger naar mijn mening....

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    ik ben het met andrea eens iedereen is er onzeker over en wil graag een steuntje in de rug

9. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ik kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, er worden ook veel dezelfde topics geopend, terwijl er via de zoekfunctie dan wel antwoorden te vinden zijn, maar toch probeer ik dan voor diegene te reageren. Misschien hopen die mensen op een bevestiging, horen ze graag van anderen dat het misschien weleens zou kunnen zijn dat ze zwanger zijn. En niet iedereen heeft ook verstand van hoe haar cyclus werkt. Vind je een topic niks, gewoon niet lezen/reageren :D

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou meiden, we zien al weer waar dit naar toe gaat.

Iedereen mag een mening hebben, maar soms even op je vingers zitten dames!

Share This Page