Maandag was ik bij de verloskundige omdat ik al vanaf week 34 harde buiken heb. Maandag werd het erger en mocht ik komen, ze heeft gevoeld en het voelde behoorlijk week "zei ze" En ik had 1cm ontsluiting. Dat was normaal voor iemand die al wat vaker zwanger is geweest. Vandaag continu weer harde buiken en vaak maar nog best mee om te gaan, onderhand wel al tig keer onder de douche gestaan. Een uur geleden heb ik ineens bloederig slijm verlies, en dat blijft nu na het afvegen en het blijft roze in me maandverband, heb voor de zekerheid een maand verband in gedaan. De harde buiken zijn nog aan bezig. Heb dit nog niet eerder in mijn zwangerschappen mee gemaakt. Iemand enige idee wat dit betekent, dat de bevalling er aan zit te komen? Want het was aardig week toen ze voelde.
Ik heb gebeld en ze wou langs komen, maar toen zei ik dat het niet nodig was omdat de harde buiken nog te doen zijn.. Mocht er verandering in komen moest ik bellen.
Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest ivm klachten van veel harde buiken doorstralend naar mijn rug, alles was"rustig", maar als ik bloederig slijm ging verliezen moest ik direct contact opnemen, omdat het kan betekenen dat de bevalling start... Ik zou dus vragen of ze alsnog langs wil komen
Ik denk dat de verloskundige wel was gekomen als het ernstig kon zijn.. Ze wou ook komen hoor, maar ik vroeg aan de verloskundige of dit normaal was bij dit termijn van de zwangerschap. Ze zei dat dit kon duiden op een aankondiging van de bevalling, ook omdat het al week was bij mij. Maar of het door zet is de "grote vraag" Denk meer dat het nu afwachten is, wat het verder doet. Net een warme douche genomen en lig nu in bed. Ik hoop dat ik kan slapen, want de aanwezigheid van harde buiken zijn aanwezig maar niet in regelmaat en zijn echt nog te doen.
Ik lees nu dat je morgen 37 weken zwanger bent. In dat geval zou ik wachten tot de weeën frequent komen en dan pas bellen. Bij een termijn van 37 weken mag je bloederig slijm verliezen. Succes en wie weet horen we snel van je
Klopt idd. Daarom heb ik ook met de verloskundige afgesproken om te wachten dat de weeën door zetten.. Ik heb net een paracetamol in genomen voor de pijn hoop dat het wat helpt. Weeën zijn er zeker af en toe zo onwijs hard en gemeen, maar geen regelmaat.
Ik heb dat een paar dagen voor mijn daadwerkelijke bevalling gehad. Heb toen de hele dag en nacht harde buiken en pijn in mijn rug gehad, verloor veel slijm (rozig en duidelijk wat bloed soms) en toen in ene stopte het. Die dag dat het stopte controle gehad en 2 cm ontsluiting gemaakt. Pas een dag of twee later (uit mijn hoofd) begonnen 's avonds mijn weeën maar wel gelijk goed! Een uurtje a twee uurtjes weeën van een minuut om de 3-5 min en daarna gelijk helemaal los met vrij pittige weeën Spannend meis! en inderdaad bij twijfel gewoon verloskundige bellen!
23 September ben ik bevallen van een mooie dochter. Het bloed verlies betekende toch iets! en het heeft uiteindelijk allemaal door gezet.