wanneer hormonen uit lichaam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door knorretje21, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nou heb ik een vraagje...
    hoelang duurde het voordat er bij jullie de hormonen na een curretag of miskraam uit het lichaam waren?

ik heb vanmorgen namelijk een test gedaan om te kijken of er nog iets in me lichaam zat en er kwam laat een heeeeeeeel licht 2e streepje dus ga er vanuit dat ze dan bijna weg zijn... en is nu anderhalve week later dan me curretage..

hoelang duurde het bij jullie>?
    ow en nog een vraag als de hormonen nou nog in je lichaam zitten heb je dan wel een ei of niet? sorry voor de vele vragen...

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het is moeilijk om aan te geven wanneer de hormonen uit je lichaam zijn soms hoor ik hier op het forum dat er 6 weken na data nog hormoon is. en soms na 2 wekenniet meer.

geen idee bij mij heb niet getest dacht het komt vanzelf weer dat ik denk dat ik zwanger ben en dan test ik wel weer.

wat betreft een ei geen idee daar kan ik je niet mee helpen

knuf miriam en nog veel sterkte

3. Trees

Trees Niet meer actief

drie weken na de curretage testte ik nog licht positief en vijf weken na de curretage heb ik weer getest en was het negatief. Ergens tussen drie en vijf weken moet het bij mij dus verdwenen zijn. Zoals Natassie al zei kan het heel erg per persoon verschillen.

Even over je eisprong. Zolang er nog HCG in je lijf zit, wordt je ei tegengehouden. Je lichaam denkt nog dat je zwanger bent, waardoor je cyclus niet op gang komt.

Sowieso sterkt met alles en hopelijk is je lichaam er snel weer klaar voor!

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee bedankt allemaal...

klinkt gek is nog zo kort terug maar onze wens blijft zo onwijs sterk voor nog een kleintje.. dat we besloten hebben er gewoon rustig aan weer voor te gaan... want de angst zal er over aan half jaar nog zijn.. de angst dat het mis zal gaan zal maar zeggen.. en onze droom is ook dat er niet zo groot verschil zit tussen alysia en de kleine...

maar dat de test nu nog maar heeeeel licht positief is en dat na anderhalve week kan dat dan wel? en betek dit dat er nog maar heeel weinig HCG in me lichaam zit en het dus niet zolang duurt voor het eruit is... of maakt dat niks uit...

bedankt in ieder geval alvast..

en iedereen hier ook allemaal STERKTE!
    heb een hoop stuen gehad aan jullie en heb ik ook nog steds vind heel fijn dat ik hier met me vragen terrecht kan bedankt!

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    als je nog maar heel licht positief test is het inderdaad bijna uit je lichaam dus dat is op zich een goed teken dan herstelt je lichaam zich snel

ik hoop dat voor jullie de wens om nog een kindje snel in vervulling gaat.

liefs miriam

o ja we zijn er hier voor elkaar meid jij voor ons en wij voor jou

knuf

6. Trees

Trees Niet meer actief

Het is helemaal niet gek hoor dat je er meteen weer voor wilt gaan. Het was een van de eerste dingen, die ik zelf ook riep. Iedereen doet wat voor hem het beste voelt en niks is fout of goed.
    Dat je na anderhalf week een licht streepje hebt, kan heel goed. Ik ken zelf iemand die na twee weken weer een eisprong had en meteen zwanger raakte. De een herstelt sneller dan de ander denk ik!

Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan en dat het deze keer negen maanden mag duren!

liefs T

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dank jullie wel allemaal
    ben er gewoon stil van :)

jullie zijn schatten allemaal stuk voor stuk!
    verder iedereen ook een hoop sterkte hier...
    het is allemaal niet niks
    XxXxXx

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Allereerst heel veel sterkte. Ik kan er over meepraten. Vorige week woensdagavond heb ik een miskraam gehad. Dag ervoor nog test gedaan (had toen al vierde dag bloedverlies). Toen binnen paar seconden hele dikke vette streep. Vrijdag (twee dagen na) na miskraam (ruim week geleden) had ik veel lichtere streep, maar goed te zien. Afgelopen woensdagochtend (krap week na miskraam) nog zeer licht streepje.
    Ook ik wil heel graag weer snel zwanger worden en ben ook erg benieuwd wanneer ik eisprong heb.
    Heb dus geen antwoord, maar wel medeleven!

Veel sterkte en dat je maar heel snel weer zwanger mag zijn.
    Liefs, Sophie

9. Dora2003

Dora2003 Lid

13 feb 2008
    64
    0
    0
    Hallo,

Allereerst sterkte deze tijden!
    Ook ik kan hier helaas over meepraten.
    Ik heb inmiddels 2 miskramen achter de rug. De 1e keer gecurreteerd en geen idee wanneer mijn HCG verdwenen was (wel precies 4 weken later ongesteld). De 2e keer is het vanzelf gekomen en was in mijn HCG ongeveer 3 weken "kwijt". Ik heb elke keer bloed moeten prikken in het ziekenhuis dus ik wist precies wanneer het weg was. Ik had na 2 weken een zw. test gedaan en daar was geen streepje meer op te zien (maar dus nog wel HCG in mijn lijf!).

Helaas weet je of door bloedonderzoek of als je ongesteldheid komt pas of alles uit je lichaam is.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben?!

Groetjes, Dora

10. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Bij mij duurde het 2 maanden voordat alle HCG hormonen uit mn lichaam waren.

Ik was 6 weken zwanger toen het mis ging :( .

Sterkte met alles

Deel Deze Pagina