Ik heb 's ochtends als ik opsta tot savonds dat ik ga slapen (en eigenlijk in bed ook maar dan kan ik ze lekker laten rusten) heel erg last van zere/brandende voeten. het is het gevoel alsof je de hele dag hebt gewinkeld en dan doodmoe met vreselijke zere voeten thuis komt. Alleen het gevoel gaat niet weg. Het is vervelend en lastig. Ik kan eigenlijk niet echt op mijn voeten staan..heb geen puf om goed op te ruimen doordat ik gewoon echt last van mijn voeten krijg. Ik denk dat het mede komt doordat ik vocht vast houd..niet heel veel maar blijkbaar genoeg om er last van te hebben. Het enige wat (3 seconde) helpt is mijn voeten onder ijskoud water te houden. Iemand enige tips wat ik hier aan kan doen? heb een kleintje rondlopen en een huishouden wat gerund moet worden dus de hele dag met mijn voeten in de lucht is niet echt mogelijk hehe..Niet dat het echt helpt ook trouwens.
Heb ik hier ook, ik neem dan eeltzalf over hele voet, gaat het wel weer over. Ik krijg vaak jeuk snachts als ik ga slapen ik werd gek van. Pedicure heeft me ook zo uitgelegd
is voor eelt hoor, maar is niks voor jou denk ik maar wat je kan ook doen denk ik een creme die je voeten koud kan maken, je kan bij drogisterij even vragen
Ik woon in het buitenland..hehe dus ze hebben hier geen drogist..maar ik zal dat de volgende keer eens aan de dokter vragen misschien kan ze wat voorschrijven zo'n koud zalfje
dokter kan je ook idd vragen! Is wel jammer dat bij je geen drogisterij hebben, bah! Maar ik hoop dat er snel oplossing is voor je!
bedankt linka als het aanhoud en ik heb niets anders gevonden wat helpt ga ik het zeker aan de dokter vragen..maar daar ga ik pas over 2 weken heen. andere tips zijn ook welkom hehe...waarvoor ik niet naar de dokter hoef.
hier heb ik zo ontzettend veel last van alleen heb ik ook nog niets gevonden wat helpt dus tips zijn welkom
Klinkt raar maar je suiker laten controleren?! Als je suiker niet goed is kun je er ook last van hebben! En als je ook kramp bij hebt kun je bij de huisarts middel voor de krampen halen en dan verdwijnt waarschijnlijk ook het branderige gevoe! - Insmeren met verkoelende creme van bijv. Laufwunder (de groene). - Wisselbaden, dus voeten in koud water en dan warm water om doorbloeding te stimuleren. - Voeten masseren naar het hart toe, dus naar je toe masseren! - Andere schoenen kan ook helpen of gelzooltjes. - Of als je veel last van eelt hebt dat weg laten halen want daardoor kunnen je voeten ook vreselijk gaan branden! Nou succes ermee en hoop voor jullie dat het snel over gaat want zere voeten hebben is echt heel erg vervelend!