Ik vroeg mezelf dit vandaag opeens af en de titel zegt het eigenlijk al; welk topic (of lid) is jullie bijgebleven? Ik lees hier al een aantal jaar mee en een tijd lid geweest. Nu ik weer terug ben, denk ik regelmatig aan bepaalde topics en leden die bijvoorbeeld wat ergs hebben meegemaakt. De topics die mij zijn bijgebleven, in verdrietige zin: -het topic van een kindje dat ziek was maar wat later allemaal gelogen bleek te zijn (naam kwijt). -het topic van habibiana. - De topics van overleden kindjes. En ja toch ook wel sommige reltopics Welke topics zijn jullie bijgebleven? En aan welke leden denk je nog wel eens?
-Ik ben benieuwd hoe het met @Huismuisie gaat. - Habibiana natuurlijk ook. - De bekende duplo trein. En nog veel meer.
Moet nog wel eens aan @Babii denken. En aan @Tienn topic van de duplo trein heb ik helaas gemist. En ben daar zo benieuwd naar. En idd de topics van overleden kindjes.
Habibiana en er was nog een dame die rond dezelfde tijd ziek werd, haar naam ben ik vergeten. En uiteraard van @Tienn .
Dit is echt zo'n terugkerend topic. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zo niet weet. De dingen die net genoemd zijn natuurlijk. En als iemand iets noemt zal ik denk "o ja" maar kom er zelf niet op.
T huisjestopic Duplo trein topic Topic van Mommy12 Parijs topic van Joycey En alle verdrietige topic over overleden/zieke kindjes.
Een recent topic in negatieve is toch wel het topic van Cat2, man man man wat was/is die dom zeg. Zoveel handen die werden uitgereikt naar haar maar ze zag het niet, ze wilde het niet zien. Tenenkrommend. Een ontzettend oud topic zal mij altijd bij blijven Alleen de leden van vroeger die zullen het nog weten maar dat ging over een vrouw die haar man had verdacht van vreemd gaan en toen ging ze hem opwachten in het park ofzo Ow Ow Ow wat heb ik toen gelachen en op het puntje van mijn stoel gezeten Leek wel een soap serie zo spannend, af en toe dan kwam er even een update van waar ze was hahahah En tja, de welbekende Psycho Brielle die vergeet ik ook niet en denk meerdere met mij. Maar ook dat is er weer eentje van '' vroeger '' Je weet wel, toen het nog niet zo'n geitenwollen sokken vol met reclame forum was Anyway, Brielle was nogal van dr Gynaecoloog alleen hij zelf wist daar niets vanaf En ze was dol op katten Kan zo een waslijst neerpennen met dingen die ik nog herinner hahahah
Uiteraard dat van @Tienn, en daarnaast een topic van jaren geleden van iemand die na jaren mmm tegen het einde van de zwangerschap haar kindje verloor. Zo uit mijn hoofd was dat Jel, maar dat weet ik niet zeker. Verder: de kerstboomfluisteraar en Brielle (of zoiets) met haar gynaecoloog.
Ik wilde het tekentopic ook al plaatsen Maar ook het topic van jou en Micha heeft me indertijd erg aangegrepen. Evenals Habibiana en Biancs. En alle dames die na lang wachten toch zwanger mochten worden.
Een erg smerig topic is me bijgebleven, is al van heel lang geleden. Was een lid die recentelijk was bevallen en die het gevoel had dat het niet helemaal pluis was down under. Toen ze met een spiegeltje ging kijken ontdekte ze dat er maden rond de hechtingen zaten. Ze wist niet wat ze moest doen en kwam toen op het lumineuze idee om te wachten totdat haar man thuis was zodat hij de maden kon verwijderen. Het zal ongetwijfeld een verzonnen verhaal zijn geweest, maar ik vond het te ranzig om te lezen ..
Ik herinner me trouwens ook nog een periode vol met drama en rellen en dat er een nieuw forum was aangemaakt wat iets van 4 dagen heeft geleefd ofzo volgens mij was dat met devilschase, en had Fem daar ook niet iets mee te maken? Ineens was het halve forum geband.. kan best zijn dat ik het me een stuk spectaculairder herinner dan het was en van alles door elkaar haal hoor, maar daar staat me iets van bij.
Gadver de gadverdamme . Dit is echt walgelijk. Mag hopen dat dit is verzonnen door een zieke geest...
Ik herinner mij heel veel topics. De topics die ik vooral onthou zijn de verdrietige. Overleden kindjes, overleden leden, overleden partners van leden.
Er is 1 topic die ik echt nog zo goed weet. Een newborn fotograaf had een drieling op de foto gezet, kort daarna overleed 1 kindje. Ze was toen bang dat het door haar kwam, door de houding hoe ze dat kindje had gelegd. (Conclusie hier was ook dat dat nooit zou kunnen, maar vond het zo zielig dat ze dat dacht)
Het topic van Miccan over Misha Habibiana Biancs en meerdere verdrietige topics waar ik echt soms mee zat te huilen achter mijn laptop. Maar eigenlijk verder niks smeuigs of zo. Die ben ik altijd zo vergeten,