Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mindy76, 30 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mindy76

Mindy76 Lid

30 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Hallo, ik heb even een ander account aangemaakt aangezien ik niet zeker weet of er mensen zijn die ik ken en het is nogal een precair onderwerp voor mij.

Ik weet even niet wat te doen.
    Single en een zoon en een dochter.
    Nou ben ik al heel lang verliefd op een man die ik al een hele tijd ken, we hebben vorig jaar een keer gezoend toen hoorde ik hem een tijdje niet maar ik bleef wel echt heel gek op hem.
    Een beetje het "soulmate" gevoel.
    We bleven maar om elkaar heen draaien.
    En een paar dagen geleden was hij bij me en is het ervan gekomen dat we in bed belanden.
    Nou super spannend dus ... NOT!
    Ik was er gewoon niet helemaal bij met mijn hoofd.
    Daarvoor steeds dezelfde partner gehad waar ik op het laatst geen seks meer mee had, nu al een paar jaar alleen en ook geen seks, dus ja, best wel spannend.

Nou was ik er met mijn hoofd niet zo bij, het was spannend maar ja, ik ben ook moeder en een beetje onzeker over mijn lichaam en dat soort dingen, dus ja, de eerste keer speelden die onzekerheden mij parten.
    Toen vroeg hij op de app de volgende dag, wat was dat nou voor een halfslachtig iets ... Lomp, maar wel eerlijk.
    Ik heb geantwoord ja, komt goed en de volgende keer is anders blablabla.
    Nu zit ik er toch aan te denken om hem te vertellen dat ik toch wel een beetje onzeker was omdat het mijn eerste keer was sinds lange tijd en dan ook nog met een andere man ...
    Wat zouden jullie doen? Misschien komt het stom over hoor, maar goed, ik zit er wel een beetje mee en wil niet dat hij denkt dat ik superslecht in bed ben, want ik ben natuurlijk supergoed ;) Haha ...

Maar komt dat niet stom over?

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.183
    10.747
    113
    Ja ik zou het gesprek aangaan. Tenminste, als jullie allebei het idee hadden dat dit het begin kon zijn van meer. Ik kan niet uit ervaring spreken, maar kan me voorstellen dat je toch een beetje dichtslaat in deze situatie.

Eerst een koffiedate om het uit de lucht te krijgen, en dan iets met kaarsjes en spannend ondergoed? Dat je wat meer voorbereid bent en er op je best uitziet, en dus jezelf meer kan laten zien/gaan?

Ik zou dan ook aansturen op een lang voorspel om meer vertrouwd te raken met elkaars lichaam.

Mindy76 vindt dit leuk.
  3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hangt denk ik van de man af hoe hij het oppakt.
    Bij onze 'eerste keer' lukte het niet eens. Ik zat potdicht van de spanning:roflmao:
    Ik heb gewoon de volgende dag geappt dat ik het heel erg spannend vond en dat het daar door niet lukte. Dat het absoluut niet aan hem lag, ik was gek op hem. Het lag aan mij. De keren daarna ging het wel gewoon goed:D:thumup: hij pakte het trouwens hier super goed op. Ik had al meerdere bedpartners ( klinkt dat slecht:| alsof ik er al 10 gehad heb hahaha) gehad voor hem altijd zonder problemen. Nu is echt serieus heel erge gevoelens had blokkeerde ik ofzo..

We kunnen er nu, een aantal jaar later iig goed om lachen:roflmao:

Paardenbloem en Mindy76 vinden dit leuk.
  4. Mindy76

Mindy76 Lid

30 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ik heb zelf wel het idee dat het meer kan worden en hij ook wel, daarom wil ik er ook wel de moeite voor doen.
    Vind het zo een naar gevoel als hij denkt dat ik altijd zo ben haha, want dat is echt niet zo.
    En hij gaat op reis en dus zie ik hem een tijd niet, dat moet voor die tijd wel opgelost.
    Zit nu ook nog eens sinds vandaag in mijn maandelijkse periode, dus overtuigen met mijn skills kan ik hem dus niet ;)

5. Mindy76

Mindy76 Lid

30 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ja zo voelt het bij mij ook, ik ben ook geen heilige Maria, dit was ook echt de eerste keer dat ik me zo awkward voelde. Echt geen tof gevoel, hoop dat ik er later ook om kan lachen met hem ;)

sweetL vindt dit leuk.
  6. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Fingers crossed:thumup:

Mindy76 vindt dit leuk.
  7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.213
    35.991
    113
    Nou je zegt het al, wat lomp!!

En dan ook nog over de app? Ik zou not amused zijn. Kan hij dan niet zelf bedenken dat het misschien spanning was en dat het waarschijnlijk een tijdje geleden was.
    Ik weet niet of ik het nog wel eens zou proberen. Is het verder wel een leuke vent?

twoboys, Nikki88, Sado en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. Mindy76

Mindy76 Lid

30 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ja, het maakt inderdaad wel onzeker, maar ik ben van hem gewend dat hij heel direct en eerlijk is. Zo is ie gewoon en dat kan ik wel waarderen maar nu was het wel een beetje van gloep. Verder is hij echt heel leuk. Intelligent, heeft humor, is avontuurlijk, knap, lang, mannelijk en als ik bij hem ben kan ik echt leuk praten en is hij ook echt wel geïnteresseerd, dus ja, dat lompe neem ik dan maar op de koop toe, maar niet zo leuk nee.

9. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik snap niet helemaal waarom je in bed duikt met iemand terwijl je eigenlijk niet wil/ er niet helemaal bij bent. Klinkt niet als een goeie start...

10. Moess

Moess Niet meer actief

Sory maar ik vind het echt een domme en idd lompe en gevoelloze vraag van hem. Zit er vanuit hem ook iets serieus in of wilde hij gewoon een avondje seks en viel t hem tegen? Anders had hij op dat moment toch ook gewoon iets menselijks kunnen zeggen, van
    , ik merk dat je t lastig vindt oid? Ipv lekker de dag erna over de app.

Ik vind dit juist niet direct en eerlijk

Nikki88 en Mindy76 vinden dit leuk.
  11. Mindy76

Mindy76 Lid

30 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ik wilde wel en het was heel gezellig en alles, maar op het moment zelf, toen we "bezig" waren gebeurde het. Heb het ook nooit voorheen gehad dus had het ook niet verwacht.

12. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Mijn advies is om er inderdaad gewoon eerlijk over te zijn. Er zullen wel meer mensen zijn waarbij het niet fantastisch loopt de eerste keer.
    Ik zou me pas zorgen maar als het elke keer maar 'zo zo' blijft. Dat is ook niet wat je voor langere tijd wil.

Mindy76 vindt dit leuk.
  13. Mindy76

Mindy76 Lid

30 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ja, ik zal vast niet de enige zijn inderdaad, dat kan je van tevoren dus gewoon niet voorspellen. Ik denk dat ik het wel tegen hem zeg en dan weet ik ook meteen waar ik aan toe ben.

14. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Eerlijk zijn.

Mijn huidige partner is ook mijn eerste sekspartner.
    Vanwege misbruik in het verleden was ik doodsbang. Hij hoefde me maar aan te raken en ik sloeg potdicht. Dus we hebben het heel langzaamaan gedaan. Steeds een stapje verder.
    Tot het moment kwam van de echte penetratie. Ik durfde niet meer en heb gezegd dat ik alles wilde doen, behalve dat. Hij was heel lief en heeft niks afgedwongen.
    De eerste keren was het ook echt niet om over naar huis te schrijven :D Maar ik was wel van de spanning af en voelde me volledig op mijn gemak bij hem. En ik denk dat ik nu wilder ben dan hij :D

Hij gaf later wel toe dat hij het vervelend vond dat het zo lang duurde en ik steeds terug krabbelde. Maar hij begreep het en heeft er nooit iets van gezegd, juist om mij niet een erger gevoel te geven. Vind ik echt super lief van hem.
    Maar die openheid heeft ons heel veel goed gedaan. Ik heb geen enkele schaamte meer bij hem en we praten over alles.

Communiceren dus!
    En misschien vindt hij het straks ook juist wel leuk, dat je niet met jan en alleman in bed bent gedoken, en jij met hem 'opnieuw' begint.

sweetL en Mindy76 vinden dit leuk.
  15. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.293
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Na zo'n lange tijd voor het eerst weer jezelf bloot geven in iedere zin van dat woord, aan iemand voor wie je reeds gevoelens hebt (en dus ook iets te verliezen hebt), kan erg spannend zijn. Of gewoon eng.

Oefening baart kunst, en combineer dat met humor en praten/vertellen dat je onzeker bent hierover nu.
    Dus je was deze eerste keer enorm aan het prutsen ( :p;) ), nou èn, dan kan het alleen maar beter worden toch?

Ik denk dat jouw vent het ook bespreekbaar wilde maken, juist door verbazing te uiten. Misschien een beetje lomp (ok, een heleboel lomp maar misschien weet hij ook even niet wat hij hiermee aan moet), maar ook ietwat humorvol toch?

Gewoon praten en met humor vertellen, en dan verdwijnt die schaamte vanzelf als jullie het op andere vlakken zo goed kunnen (blijven) vinden!

sweetL en Mindy76 vinden dit leuk.
  16. Mindy76

Mindy76 Lid

30 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    @NavyCrimson91 Wat goed hebben jullie dat gedaan zeg, fijn dat je van je angst af bent gekomen op een leuke manier ;)
    En ja, dat dacht ik dus ook al, we draaien al heel lang om elkaar heen en ik ben met niemand anders geweest in de tussentijd. Ik hoop dat ie dat stiekem wel leuk vindt.

17. Mindy76

Mindy76 Lid

30 nov 2017
    8
    1
    3
    Vrouw
    Wat veel lieve reacties en zo waar! Voel me al meteen een stuk beter, denk dat ik het hem wel ga vertellen straks ja, dan weet hij dat tenminste.

18. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.293
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Ps. Ik heb het andersom meer dan één keer meegemaakt dat de man onzeker was de eerste keren. Dat is ook allemaal goed gekomen, dat geldt ook vast voor jullie (als jullie bij elkaar passen)!

Mindy76 vindt dit leuk.
  19. Marchella

Marchella Niet meer actief

Nou...fijn zeg die "eerlijkheid". Wel jammer dat hij niet zo "eerlijk" kon zijn in je gezicht maar heel dapper vanachter zijn appschermpje. Ik zou waarschijnlijk in het vervolg helemaal dichtklappen in elk denkbare vorm. Ik vind het respectloos zoals hij dit aangepakt heeft!

twoboys, Moess en Sado vinden dit leuk.
  20. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja ik zou het gewoon zeggen. Hier hoef je je niet voor je schamen. En ik kan mij goed voorstellen dat zo'n eerste keer heel spannend is. Helemaal als het zo lange tijd geleden is.

Deel Deze Pagina