Maandagmiddag; van twee tot zes; vaste oppas (vriendin van de familie). Dinsdag; mama thuis. Woensdag; van 11 tot 6 oppas. Donderdag; mama thuis. Vrijdag; van 11 tot 6 oppas. Weekend met zijn drieën. ongeveer 16 uur per week. Werk op de buitenschoolse opvang.
Wij werken allebei flexibel. Onze dochter gaat de maandag en vrijdag standaard naar het kdv tenzij wij vrij zijn. Om de week gaat zij 1 of 2 dagen naar een gastouder, de andere week vanaf 2 uur bij oma tot mama thuis is.
wij werken samen 60 uur (ik 20/hij 40), de uren dat ik werk gaat sophie naar kdv. sophie ziet papa alleen 's avonds en weekend, maar mist niks van m, gaat helemaal door het dolle als papa weer thuis komt.
ik werk 24 uur. Op maandag, woensdag en vrijdag. Mijn man werkt fulltime in de horeca. (dus geen 9 tot 5) Op maandag: papadag Op dinsdag: mamadag Op woensdag: opa en oma dag Op donderdag: mamadag Op vrijdag: papadag (papa begint om 18:00 uur maar dan is mama al weer thuis) Zaterdag en zondag: mamadagen, om de week is papa ook vrij op zondag. Ik vind het goed geregeld zo. Enige nadeel is dat mijn man op donderdag tot laat werkt (vaak tot 3 uur s nachts) en als Emma vroeg wakker wordt moet hij om 7 uur er al weer uit. Soms is hij op woensdag ook vrij maar dan gaat Emma toch naar opa en oma zodat mijn man lekker lang kan slapen.
Ik werk vanaf januari 24 uur per week, mijn werkt de ene week 32 en de andere week 40 uur. Qua salaris moet dit allemaal te doen zijn, we houden nu zelfs meer geld over dan toen we nog kinderloos waren, gek genoeg. De week ziet er dan zo uit: maandag: kdv dinsdag: komen opa en oma bij ons oppassen woensdag: ene week komt oma, andere week is papa vrij donderdag: ik vrijdag: ik weekend samen.
ik werk 4 dagen per week, m'n vriend wisselend (zelfstandige) maar wel ongeveer fulltime. zoontje gaat 4 dagen per week naar het kinderdagverblijf.
Ik ben 3 nov. gestopt met werken, omdat ik de opvang niet rond kon krijgen ( 20uur/week, onregelmatige diensten, onregelmatig rooster) Gelukkig kan ik februari aan de slag als oproepkracht.. in een verzorgingshuis waar een kdv een nevenvestiging in start.. Ik ben niet heel flexibel straks.. Ik en werken hangt samen emt opvang kunnen krijgen voor Gijs.. Mijn man is melkveehouder, dus kan ik hem niet vragen minder te werken.. zomers lukt dat al helemaal niet.. maar dat was al bekend voor we gijs kregen..
Mijn man werkt fulltime, ik werk 3 dagen per week. Danique gaat de ene week 3 dagen naar het KDV, de andere week 2 dagen KDV en 1 dag tantedag (1 woensdag per 2 weken komt mijn zus hier de hele dag oppassen).
We werken allebei vier dagen ( mijn vriend 4x90 maandag is papadag vrijdag is mamadag andere dagen kdv Alleen vanaf januari is papa vrij vanwege ontslag dus dan weten we nog niet hoe alles gaat lopen... Fijn zo'n crisis.
Vanaf januari werk ik 20 uur, 2 ochtenden en 1 hele dag. Mijn man werkt 36 uur, 4 x 9 uur. Maandag: mama thuis Dindsdag: tot 13.30 naar oma Woensdag: papa thuis Donderdag: mama thuis Vrijdag: tot 13.30 uur kdv. Weekend: vrij!!!!! Ik werk nu op een huisartenpost, dus alleen buiten kantoor uren. De leefden thuis dus zowat langs elkaar door. Vanaf januari gelukkig een nieuwe baan, hoop dat het goed bevalt. Maar denk dat het wel goed komt!!!!
Waarschijnlijk ga ik vanaf maart 32 uur werken, en dan gaat Robyn nog een dag naar het KDV. Schoonmoeder had al aangeboden dat zij wel heel graag nog een dag wil oppassen, vind dat wel heel lief en fijn, maar nu ik er wat meer over nadenk, denk ik dat het beter is als ze nog een dagje naar het kdv gaat, lekker met andere kindjes spelen en even niet alle aandacht op haar gevestigd.
Op dit moment werk ik 24 uur en mijn man 32 uur. Maandag: Bij oma Dinsdag: thuis met papa Woensdag: thuis met mama Donderdag: thuis met oma Vrijdag: thuis met mama Na mijn verlof werk ik 16 uur per week en mijn man fulltime. Beide oma's krijgen een oppasdag.
vanaf volgende week ga k weer werken na verlof en vakantie.Ik werk dan 24uur en mijn vriend 40 uur. maandag: naar oma dinsdag: mama thuis woensdag: tante of oom oppassen donderdag: mama thuis vrijdag: mama thuis zaterdag/zondag papa thuis en om het weekend is mama thuis. Ik werk in de zorg dus 2 weekende in de maand. En het ligt eraan wat ik voor diensten heb, Als ik avonddiensten heb hoeft onze kleine maar eventjes naar oma of tante of oom.
ik ben alleenstaand en werk 25 uur per week werk in de zorg dus onregelmatig ma ochtend bij opa en oma ma avond komt mijn zusje in huis di is mama vrij woe ochtend kdv don ochtend komt oma in huis vrij ochtend bij oma 1 keer in de 14 dagen vrijdagavond komt mijn zusje in huis 1 keer in de 14 dagen werk ik op zaterdag en dan is mijn zoontje op zaterdag bij de papa
ik werk 28 uur (verdeeld over 4 dagen) en mijn man werkt officieel 32 uur (maar in de praktijk een stuk meer en hij zit 3 dagen per week in het buitenland). We hebben 1 dochter van bijna 3. Ze gaat 3 dagen per week naar het kdv, daarnaast is ze 1 dag met mij thuis en 1 dag met papa. Tot 2 jaar werkte ik iets minder en ging ze 2 dagen naar het kdv. Ik vind het kdv nu echt heel leuk voor haar, maar in het begin vond ik het eigenlijk helemaal niks, vooral jonger dan 1 jaar....
Ik werk 24u verdeeld over 3 dagen. 1 van die dagen is mijn vriend thuis en de andere 1.5 gaat Milan naar het KDV. Mijn vriend werkt 40 tot 50u.