Hoeveel woningen hebben jullie bezichtigd

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel verschillende huizen hebben jullie bezichtigd voordat je een huis kocht?

1. 1 huis

2. 2 huizen

3. 3 huizen

4. 4 huizen

5. 5 huizen

6. 6 huizen

7. 7 huizen

8. 8 huizen

9. 9 huizen

10. 10 of meer huizen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ons huidige huis was het eerste dat we zagen. Via Funda al helemaal verliefd op geworden maar voor de zekerheid hebben we daarna nog wel een stuk of acht andere huizen bekeken. Ons huis was casco, dus alles moest nog gedaan worden. Met een jaren 30 woning geen kleinigheid, maar het is geweldig geworden! Helaas groeien we er nu uit en gaan we op zoek naar wat anders. Inmiddels al drie huizen bekeken.
    Wij hebben het vijf jaar geleden gekocht en kregen 4% van de vraagprijs af.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hier net zo, maar ik heb dus voor 1 gekozen ;)

3. wij hadden ook geen enkel huis bekeken
    wij wilden gewoon groter wonen en huurhuizen waren op dat moment niet te krijgen

dat huis kwam via de woningbouw te koop voor *weinig*
    dus dat hebben we maar gedaan, en we hebben het na 7 jaar weer verkocht en we wonen nu weer in een huurwoning, maar wel dat huis wat we wilden

en we hebben er een mooi bedrag aan overgehouden ;)

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik denk dat wij wel 25 huizen bekeken hebben.
    We hebben in 2 prijsklasses gekeken en de afweging gemaakt waar wij voor zouden gaan. Ook in verschillende wijken gekeken, echt veel opties een kans gegeven zodat we echt een goede keus konden maken.

Wat mij betreft is 3 huizen (zoals tvmakelaar) echt veeeeel te weinig. Ik wil zeker weten dat ik het goede huis kies!

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wij hebben in totaal 4 huizen bekeken..de 4e werd het.
    Eigenlijk was de vraagprijs ver boven ons budget...maar het huis stond al een jaar te koop...en de vorige kopers zaten dus al lang met 2 lasten ..hebben toen gezegd "voor deze prijs willen we m kopen"..take it or leave it!! ....en uiteindelijk namen ze ons bod aan :p
    en die was echt heel laag voor een hoekhuis uit 2000..met grote tuin en aanbouw ..:D

..woon er nu al weer 3 jaar met veel plezier, de jongens hebben het enorm naar hun zin hier ..zou niet meer terug willen naar mijn oude woonplaats..

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hebben er 4 bekeken.

1e vonden we de indeling niks en we zaten dan achter een bouwgebied van industrie dus niks

2e vonden we de tuin te klein

3e zijn we mee in onderhandeling gewweest maar ze wilden neit lager (terwijl ie later veel lager verkocht is wij boden meer haha zelluf, en dit husi moest echt kompleet gerenoveerd er haddne asielzoekrs ingezeten dit moest dan elke gemeente doen maar die haddne het kompleet uitgewoont.

4e. ben ik alleen gaan kijken met me ma en dat was meteen perfect later von me man dit ook en we wonen er nu 4 jaar. zijn nog rustig aan het renoverne ondertussen want de elektra ed zijn we hier niet zo blij mee en het is erg hokkerig (wonen in dld) maar komt helemaal goed nu zijn er erg blij en gaan echtn iet trug naar nederland.

7. Writer

Writer Niet meer actief

eerste huis gekeken vonden we zo leuk , heel nette huis , strak en schoon , we hebben ook bijna gekocht , maar echt gelukkig niet gedaan , want de wijk is heel slecht horen we nu heel vaak;) ging niet door dat mensen hoger wouden hebben dan onze bod dus gelukkig niet gedaan

2 de huis ook zo mooi huis haha schoon en strak ,spreek me aan ;) allen ze hadden geen tuin , ja een grote balkon ,ze noemden het wel tuin waar ze bbq enzo deden , nou pfffff ik wil echt wel een tuin hoor

3 en 4 de huis , zelfde dag gekeken , eentje aan kleine kant , de andere was aan snelweg , leek ons niet handig met kinderen

nog een huis ,maar de wouden we al bij voordeur niet , stank van rook werd je misselijk van , ik was echt misselijk en wou meteen weer weg , wel hadden ze leuke tuin

zo weet niet percies hoeveel huizen we gezien hebben maar wel meer dan 6
    laatste huis , nu onze huis , zag er heel anders dan de andere huizen , heeel vies:$ van boven naar beneden alles zat onder modderschoenen , vies muren , alles was bah , maarrrrrrr de mogelijk om iets leuk van te maken was er wel , want deze pakhuizen zijn groot en hebben genoeg kamers 3 lagen
    we hebben natuurlijk voor heel goedkoop gekocht:Danders hadden we niet gedaan he , maar de kosten wat we aan verbouwing hebben betaald ,krijgen nog meer terug als we nu verkopen ,makelaar kwam hier voor nieuwe taxatie? rapport , bleek 50,000 meer te zijn dan we hebben gekocht,de verbouwing hebben we goedkoop laten doen via vrienden dus we hebben nu meer winst , maar ook een huisje naar onze zin wat alle blangerijkste is , dus een schone strak huis zegt niet meteen alles ,ben ik achter gekomen;)

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij 2 huizen

1ste huis stond in een super buurt maar was erg klein. innieminie douche en maar 2 slaapkamers. wel was het huis helemaal af.
    2de huis was groot met een flinke tuin van 18 bij 5 meter :) en 3 ruime slaapkamers. moest wel het een en ander aan gebeuren maar dankzij ouders en vrienden is het goedkoop toch nog af geworden. dit voor de zelfde prijs en de buurt was zo veel leuker. ook de buurt is goed en met een ruime speeltuin, een goede bassisschool en een peuterspeelzaal om de hoek zitten we hier prima met 2 kinderen

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij hebben 3 huizen bezichtigd. Het tweede hebben we gekocht.

Huis 3 viel al snel af, was wel opgeknapt maar de bewoners hielden nogal van geel (echt alles was geel binnen) en wij niet. Daarbij had de man alles zelf gedaan en wist hij volgens mij niet wat een waterpas was. Alles schots en scheef.

Huis 1 & 2 waren allebei opknappertjes, huis 2 heel erg groot opknappertje.

Uiteindelijk gekozen voor huis 2 omdat we die goedkoper konden krijgen en hebben zelf (althans mijn schoonvader en hulp van anderen) het hele huis verbouwd. Alles is nieuw en anders ingericht.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ben net door de makelaar gebeld...en de bezichtiging van zaterdag gaat niet door.
    De verkopers willen bij nader inzien alleen op woensdagmiddag bezichtigingen doen.
    Lekker flexibel dus :S

En erg lastig voor ons...mijn man werkt 200km hier vandaan en kan dus niet zomaar even vrij nemen om te kijken.
    Wij moeten dus echt op een zaterdag kijken.
    Dus nu ga ik woensdag eerst maar ff met me moeder kijken.
    En ik had net oppas geregeld voor zaterdag...zucht.

Deel Deze Pagina