Misschien ben ik ontzettend veeleisend maar ik kan écht geen leuke schoentjes vinden voor mn dochter!! Ik had hele leuke laarsjes voor haar, maar ze heeft zulke dikke beentjes dat de ritsen niet meer dicht willen. Verder heb ik wel leuke ballerina achtige sandalen gevonden, maar dat is meer voor de warme dagen- zonder sokken-. De enige die ze nu heeft en past zijn puma's. Erg leuk, maar ook weer niet voor elke outfit en wil ook gewoon een paar goede stevige leren schoenen met goed voetbed. Ik zoek dus dichte schoenen, max enkelhoog, anders past ze er niet in. En 50-75 euro vind ik te duur voor een paar schoenen die maar een paar maanden mee gaan. De schoentjes die ik zag waren dus zo duur, maar vaak ook gewoon niet mooi, ( vertaal: allemaal roze met glitters, bloemetjes etc, anders had ik het nog overwogen om er zoveel geld aan uit te geven). De schoenen met een leuke prijs ( schoenenreus, scapino, van haren) zijn ook allemaal roze met allerlei glimmertjes en drukke plaatjes. Niet mijn smaak! Waar vind je een beetje simpele, eenvoudige, beetje stoere leren dichte schoenen voor een leuke prijs? ( linkjes zijn welkom!) Welke schoenen dragen jullie dochters? ( foto?!)
Het laatste paar dat ik heb gekocht is van Orange Babies (was overigens toen afgeprijsd). Gekocht bij Durlinger. Verder heb ik twee paar ballerina's voor haar. Een donkerblauw met rood paar en beige met roze bloemetjes maar dan wel (vind ik) subtiel. Daarnaast koop ik als ze in maat 23 zit nog een paar goede leren schoenen. Die op de foto zijn voor erbij.
Vooral die bovenste zijn leuk!! Maar zulke heeft ze dus al, ik zoek echt dichte schoenen voor het huidige weer...
Het gaat echt gauw mooi weer worden hoor In ballerina's kunnen ook sokjes, maillots, staat vaak best lief vind ik... Ik heb dus net als vorig voorjaar alleen ballerina's gekocht.
Ach jawel toch, als het matcht? Meeste ballerina's voor peuters zijn ook best stevig, met stevig bandje en dan kan het wel icm broekje/legging vind ik... Niet icm met 'zoete' ballerina's met strikje en dun bandje inderdaad...
Ah, dat maakt toch niet uit joh! Het zijn toch maar kleine kindjes Hier had mijn dochter het eerste zomer toen ze kon lopen 1 paar goede schoenen, een soort van ballerinas, iets dichter
Oh ja, en bij Nelson vond ik dat ze wel leuk normaal spul hadden staan (en ja, ook glitter bling bling, hihi)
Maillots in ballerina's vind ik wel gaan, maar sokken vind ik echt geen gezicht!! Is nelson een winkel?? Ik heb er nog nooit van gehoord? Ik zal eens googlen! edit: idd leuke schoenen! ik zit er sterk over te denken om deze aan te schaffen! Replay meisjes klittenbandschoen zilver | Nelson Schoenen online Ik twijfel een beetje of het niet te sneaker achtig is, wil wel een goed voetbed. Heeft iemand ervaring met replay schoentjes?
Smaken verschillen, haha, gelukkig maar! Nelson is een winkelketen. Verkopen ook het hierboven genoemde merk Orange Babies.
Sommige schoenenwinkels verkopen achter in de winkel de collectie van voorgaande seizoenen tegen een gereduceerde prijs. Maar dan moet je net een adresje weten natuurlijk.