Dames, Ik heb zojuist de stokke opgebouwd van de bak, die in de box staat er waar ze in slaapt, nu de buggy-inzet erop gezet. Ze past bijna niet meer in de bak, ze moet met de voeten uitelkaar en hoofd tegen de bovenrand zowat. Ze slaapt nu maar als ze straks wakker is ga ik ze eens in de buggy inzet zetten. Ze wordt volgende week 4 maanden, wanneer zaten jullie kindjes in de buggy-inzet?
De oudste met ruim 4 maanden, die begon zich op te trekken aan de rand en bleef het maar uitschreeuwen verder. De middelste lag met 6 maanden (ruim 68cm) nog in de wandelwagenbak en had er nog langer in kunnen liggen maar begon zich toen ook op te trekken aan de randen waarbij het echt gevaarlijk werd. Hoop nu toch ook wel weer de 6 maanden te 'halen'. Zou het zelf zolang mogelijk proberen zonder buggy-inzet en met iets opgetrokken benen liggen is niet zo erg hoor. Hier heeft de middelste dus vrij lang met opgetrokken beentjes en tegen de bovenkant gelegen, maar lag verder nog prima en maakte er niets van dus gewoon zo gelaten totdat het echt niet meer ging hihi. Maar is aan jullie zelf natuurlijk
Met 5 maanden ging ze in de wandelwagen inzet. Meer omdat ze meer van de wereld wou zien. Luister naar je gevoel.
Hier is mijn dochtertje tussen 7,5 maand en 8 maanden over gegaan. Is vier maanden niet heel vroeg voor in de buggy? Moet zeggen dat het op het laatst ook wel proppen was, maar ik probeerde nog even de maand januari door te komen ivm de kou en ze zo toch wat beschutter lag.
dochter met 6 maand, zoon met ruim 5 maand, allebei omdat ze de boel bij elkaar krijste omdat ze wat wouden zien.
Mijn zoontje zit er nu met 7,5 maand in. Paste nog wel in de bak maar kwam ook steeds omhoog. Buggy inzet kan ook helemaal plat gelukkig maar zo ziet hij toch iets meer. Mijn andere zoontje zat er trouwens met amper 5 maanden al in, maar dat was en is dan ook een beer van kerel!
Met 3 maanden, maar dat was omdat ze last heeft van reflux en op d'r rug in de wandelwagen niet gaat. En op d'r buik slapen is prima, maar op d'r buik wakker in de wagenbak rondrijden dus niet. Thirza ging met 5 maanden over, die paste toen echt niet meer. Caitlyn is een stuk kleiner en past nog meer dan prima
Allebei tot 6 maand.. Ze moeten eigenlijk al kunnen zitten om in de buggyinzet te mogen. Alleen als de inzet helemaal plat kan, kan het iets eerder, maar vaak ligt de rugleuning iets scheef, en komt er teveel kracht op die kleine ruggetjes.. Mijn oudste was een flinkerd(9kg bij 6maand), maar die lag met opgetrokken pootjes heerlijk te slapen. En daarna nog een maand of 2 zo plat mogelijk, omdat hij ook nog niet lang los kon zitten..
Ja inderdaad ik twijfel ook heel erg. De buggy-inzet kan echter wel helemaal plat, niet zo plat als de wandelwagenbak, maar wel echt heel plat. Ik had me zelf ook een beetje bedacht dat het wel goed voor haar hoofdje zou zijn, ze heeft namelijk een erge voorkeurshouding en een redelijke afplatting. En als ze dus in de wandelwagenbak ligt en we gaan dus wandelen dan ligt ze heel te tijd op haar voorkeurshouding, dus had ik me bedacht dat als ze in de buggy-inzet zou "liggen" dan is dat niet zo hard voor haar hoofdje en dus minder effect voor de afplatting dan in de bak..... Dus zit een beetje in twijfel wat wijsheid is....
Heb jij dan zo'n hele kleine kinderwagenbak of een megababy? Mijn zoontje ging met 8 maanden over naar de buggy inzet, maar toen paste hij nog steeds gewoon in de wagenbak, en hij is heel gemiddeld qua lengte.
Ons meisje is geen mega baby haha, de stokke kinderwagenbak is niet erg groot, en door dat 'ding' wat tussen de beentjes zit meer bij de voetjes een uitsteeksel wordt de bak wat kleiner, en tegen dat ding zet ze zich nu af en daardoor ligt ze dus met haar hoofd tegen de bovenrand aan.
Mijn zoons met 2 en 3 mnd oud en me meisje met 4 mnd oud. Maar mijn kids zijn wel extreem groot. Dus grote kinderen en kleine bak.
Hier met 6 maanden, toen probeerde ze namelijk uit de bak te klimmen, leek me niet handig Qua lengte had het nog prima even gepast. Bugaboo Cameleon trouwens, dus wel een grote reiswieg.
Ik zou even kijken hoe ze er in zit, in de wandelwageninzet. De ene wandelwagen is de andere niet, en het maakt nogal verschil of ze er met of zonder voetenzak inzitten ook. Caitlyn ging hier prima met de voetenzak erin en een dik winterpak aan. Wat dat betreft mazzel dat het winter was, want midden in de zomer zonder voetenzak en met enkel dunne kleertjes aan, dan had ze in dat ding rondgezwommen, denk ik...
Ik heb toevallig mn ventje afgelopen weekend erin gehad, hij is nu ongeveer 63 cm en 7 kilo. Dan wel helemaal plat want zn voetjes komen nog niet zo ver dus dan lijkt het alsof hij op zn beentjes leunt. Maar als ik heb helemaal plat doe dan ligt hij er goed is. Dit gedaan omdat deze meneer al heel veel wil zien en niet helemaal plat wil liggen, verveelt zich snel. Nu kon hij wat meer zien, maar met die wind was het geen pretje dus toch maar in de bak gelegen. Past nog wel. grtjs
Mijn dochter zit nog steeds in de kinderwagenbak en vind dit nog prima. Ze is 8,5 maand en 68 cm. ik ga me wel binnenkort orienteren op een buggy.
Volgens mij was het mat 5 maand. Mevrouw zat al helemaal alleen. En wilde niet meer ligge. Wel hadden we hem plat.