maar, gezinszwemmen is hier 5 euro p.p. dus zijn we een tientje kwijt.. en een kindje van 7 maanden houd het geen uur vol.. vind dat een beetje zonde.. sta ik binnen een uur alweer buiten.. of heb ik het mis?
Hebben ze geen speciale kinderprijs? Bij sommige zwembaden hebben ze dat namelijk wel. Met 8 maanden hield mijn dochter het zeker meer dan 2 uur uit hoor.
echt? en aan een stuk, of ging je er soms even uit, wat drinken ofzo, en daarna weer verder? en hoe merk je dat ze het zat is?
inderdaad even afwisselen, zwemmen, even bubbelen, even op de kant zitten wat drinken / uitrusten en dan weer eventjes. Verder rekenen ze vaak voor kinderen onder een bepaalde leeftijd geen of minder entree. op de site staat inderdaad niets, maar ik zou toch even bellen anders hoor.. Bij ons betalen kindjes vanaf 1 jaar.. Maar dat staat wel duidelijk aangegeven. Maar zo hoefde onze dochter ook niet te betalen toen we met 11 maanden eens naar een binnenspeeltuin gingen (kruipen en klauteren vond ze toen al erg leuk in het peuterdeel . En dat stond niet vermeld, maar werd wel dus zo geregeld aan de kassa.