vage kwaaltjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammamia, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

He dames,

Ik heb sinds zaterdag enorm gevoelige tepels, zit nu op dag 61 van mijn 3e cyclus na het stoppen met de pil... maar nog steeds geen ongi... laatste test was op 8 of 9 feb. (weet nie meer precies en die was negatief)... nu heb ik zondag en gisteren pijn gehad bij het vrijen aan de rechterkant van mijn buik onderin. Wat zal dit kunnen zijn? Heb die pijn vandaag ook gewoon tijdens het werk/lopen... zal dit nog een verlate eisprong kunnen zijn of ben ik misschien nu wel zwanger? Ik heb echt geen flauw idee... iemand die dit herkend?

2. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik had hetzelfde toen mijn cyclus steeds langer werd. Is gewoon je lichaam van alle hormonen die er niet uit kunnen enz. Ligt gewoon overhoop nu de pil niet meer alles regelt.
    Zou sowiezo even langs de dokter gaan i.v.m. je cyclus zodat hij iets voor kan schrijven dat je een regelmatige cyclus krijgt en dus "geplander" kan vrijen. Nu heb je de kans op een zwangerschap 1 x in de bijna 3 maanden, zonde van de tijd toch? ;) Zal denk ik Clomid worden. Paar maanden later was het bij ons ook raak. ;)
    Succes!

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd met je zw. schap:D Super leuk!
    Jah is idd zonde van onze tijd om maar 1x in de 3 maanden een kans op zw. te hebben, schiet nie echt op:S

Ik ben al bij de HA geweest een paar weken geleden over mijn onregelmatige cyclus en die zei kom over een jaar nog maar eens terug. je bent nog jong, net gestopt met de pil bla bla bla...:S Ik kijk het nog even aan en anders ga ik gewoon weer langs de HA, die moet dan maar een keer meewerken haha... bedankt voor je ber. in ieder geval! En geniet lekker van je zw. schap;)
    Groetjes!

Deel Deze Pagina