Best een beetje trots!(in bad)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lucia, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo allemaal,

sommigen van jullie weten misschien nog dat ik een paar weekjes terug een beetje in dubio zat; ons badstoeltje/ring is 'normaal' maar tot 15 maanden, maar Alyna was erg bang zonder.Niet alleen in bad trouwens, als ik ga dweilen begon ze al te janken als ze de dweil zag, omdat ze heel bang was om uit te schuiven.:p

Nu was ze vandeweek zonder stoeltje, met papa in bad geweest.Beetje onwennig,'miepen' in het begin, maar ging best aardig!Op een gegeven moment ging ze zelfs staan.
    Nou was papa daarstraks druk bezig, en Alyna moest dingend in bad.(lekker bij m'n moeder in de tuin gespeeld ;))
    Dus ik haal het stoeltje boven, omdat ik niet zo goed alleen met haar in bad durf/het een beetje snel moest gaan.
    Wil ik haar in bad tillen, wil ze niet in het stoeltje! Dus ik dacht 'naja, op hoop van zegen dan maar.' Antislip-matje erin, ik zet haar erin...en ze blijft gewoon staan.:DNiks huilen, zeuren, ze ging zelfs lachen!:D Dus haar zo gewassen, das echt veel makkelijker als in zo'n stoeltje! Vooral rond het achterwerk-gedeelte.:D
    Papa was ondertussen klaar, kwam erbij en wou haar op haar kontje neerzetten.Ik dacht 'neeee, wat ga je nou doen?!', maar ze ging gewoon rustig zitten spelen.:D
    Toen ze terug recht ging staan is ze wel uitgeschoven, maar zelfs daarna lachte ze meteen terug.:D

Ik weet dat veel kindjes dit heel wat jonger kunnen enzo, maar ik ben toch best een beetje trots op m'n meisje!
    Weer een zorg minder.:)

En...misschien wil ze nou eindelijk bij opa in het badje in de tuin.:p

Liefs!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ahh fijn hoor! Daar mag je best trots op zijn. Super dat 't nu wel goed gaat.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Logisch dat je trots bent hoor!

Ik was op vakantie ook al zo trots dat Eva eindelijk met haar rug onder de douchestraal durfde! En zelfs zelf achteruit richting douchestraal liep ;).
    (nu weer thuis zit ze weer te miepen hoor, ze wil gewoon in bad, maar goed, op de camping was natuurlijk alleen een douche ;))

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Joehoe! Geweldig toch? Weer wat overwonnen! En knap hoor dat ze dat doet. Geniet maar lekker van je ondernemende meid!

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dank jullie wel! :)

Deel Deze Pagina