Hallo allemaal, Vanmorgen heb ik mijn eerste echo gehad. Wat was ik zenuwachtig zeg en wat is het spannend! We hebben het hartje zien kloppen en we konden echt al een hoofdje zien. Zo bijzonder allemaal dat dat in je groeit. Ben vandaag helemaal in de wolken en ga er heerlijk van genieten! Wilde dit even kwijt aan jullie. Liefs,
hoi hoi, ik heb ook vandaag me 1e echo gehad!apart he om dat kleintje zo tezien,op de echo bleek dat ik al 10 weken ben,ik zag al een echt hoofdje en armpjes en beentjes,hij of zij was flink aan het spartelen,nu al druk hahaha dat belooft wat! t was echt super wouw gewoon om meetemaken,dat beeld zit nu de hele dag in me hoofd en kan me nergens op concentreren!
Hee Sanne, Ik ben ook gisteren voor de eerste keer geweest! Was best zenuwachtig voor die tijd of het allemaal wel goed zou zijn. Wat een geweldige ervaring zeg! Heb je het hartje ook horen kloppen? dat vond ik zo bijzonder! Ben trouwens op dezelfde dag uitgerekend als jij....... x
hoi hoi meiden, leuk he de eerste echo. je kan al wel een klein kindje zien, ik heb me eerste echo youtube gezet, zo mooi is dat. ik ga alweer naar me 20 weken echo toe 6 feb ben ik 20 weken en drie dagen. spannnennnnnnnnnnnd groeten koos