bij mij woog het kindje met 27 weken 1124 gram. ik ben nu 30 weken en gisteren vond de gyn dat het kindje erg hard groeide en wilde graag nog een echo maken. (de 8e inmiddels al) over 14 dagen dus hier een echo met 32 weken. ben zeer benieuwd hoe zwaar het dan is.
pittig... die van ons woog bij 36 weken 3160 gram en is met 38 weken ingeleid met 4160 gram... (zonder zwangerschapssuiker)
Umm ja ik weet niet, gynecoloog zij dat het iets groter is dan de gemiddelde. maar niet overdreven TE groot. Hoewel ik wel zwangerschapssuiker heb, is de kans wel groot dat zij nu nog groter wordt. hoop niet al te groot, ze moet er inmiddels ook een x uit. Heb hier en daar wat gelezen op het internet.. vind het niet echt een uitschieter...of vind jij toch van wel?
Vandaag weer een echo gehad; met 31 weken en 3 dagen weegt onze meisje nu ca 2240 gr ! (heb geen zwangerschapssuiker, daar ben ik nu 2 keer op getest tijdens deze zwangerschap); mijn gyn zegt dat baby (iets) groter is dan gemiddeld
Dankjewel voor je reactie ik had er steeds overheen gelezen! Ik zat juist nog te wachten op antwoord En kwam ineens je antwoord tegen1
Ik heb met 33 weken en 4 dagen een echo gehad (groeiecho) en toen woog de kleine 2300. Toen zeiden ze ook dat hij iets boven het gemiddelde lag.
okay dan vergis ik me ik dacht dat het vrij groot was.. sorry voor de paniekzaaierij (niet de bedoeling haha) ik ben benieuwd hoeveel deze weegt..>!
Nee joh geen probleem, daar is deze site toch ook voor...meningen delen. ben nou ook wel benieuwd wat straks die van jou op 30+ wkn weegt
Mijn gynaecoloog zei gister dat de baby rond de 2 weken voor loopt wb groei. Over 2 weken krijg ik weer een (groei)echo en een NST (Non-Stress Test), ben benieuwd hoeveel ze dan weegt. Groetjes!
30.6 dagen echo gehad, ben op 32 weken gezet ivm de groote en gewicht van de baby, ze woog dus met 32 weken 1900 gram...(L)
Mijn mannetje is geboren bij 29.4 weken met een gewicht van 1670 gram. Ze zeiden dat dit een uitstekend gewicht is voor die termijn en dat ze meestal kleiner zijn.
wij hebben vandaag een groeiecho gehad, onze kleintje zit met alles aan de onderste lijn. Hij was nu rond de 1500 gram. Word dus geen reus.