Ik kan je een werkelijk gewicht van 30+3 geven, dus geen schatting. Mijn zoontje was 1575 gram bij zijn geboorte. Hij had een mooi, gemiddeld gewicht. Ietsje erboven, maar ik had ook al 6 weken plat gelegen.
Met 32 wkn werd onze kleine op bijna 2 kg geschat. Dat is best veel of niet? Geboortegewicht schatting is 3600 gr. Ik ben echt niet thuis in die gewichten enzo.
mijn kleintje was met 30 weken ong. 1630 gram. gemiddeld zeiden ze. met 42 wkn geboren met een gewicht van 3500 gram.
Jayden is met 40 weken geboren, 3320 gram en 47 cm. Quincy met 37,2 geboren (maar een week dood in mijn buik gezeten), zij was 2520 gram en 48 cm. Geen idee of het invloed heeft gehad op het gewicht, dat ze een week overleden in mijn buik zat.. Ons ventje nu zit qua groei iets onder het gemiddelde, maar gezien het gewicht en de lengte van onze 2 kindjes verwacht ik nu niet een groot kindje, zeker niet omdat hij met 37 weken zal komen
Volgens mij heel gemiddeld, mijn meisje woog bij 30 weken 1575 gram. Met 34 weken 2300 gram. Ze is geboren met 38+6 en woog 3300 gram , heel gemiddeld niet groot niet klein. Maar het blijft een moment opname, kan zijn dat je baby nu groot is en weinig groeit de komende weken, of klein en juist nog groeit.. alles kan.. maar so far so good zou ik zeggen!