ons zoontje is nu 14 maand en hy zegt tegenover het kindje van vrienden van ons ( dat op dezelfde dag is geboren ) maar weinig woordjes Hy zegt : mama,papa,deh,nee,bumba,bah,jeh maar dan heb je het ook gehad. Is dit weinig voor zijn leeftijd ? Hy zegt geen opa of oma ofzo
iris zei de volgende woordjes rond de 14 maand * Vis * winnie de poeh * nijn voor konijn * dicht * heh * mmm voor lekker * beh voor vies * weg * bal * geef * toetoet voor auto en soms gewoon auto * bah * tatata als ze gaat kruipen * ond voor hond * toet voor toetje * danke * opa * isses voor iris * au * die * daar * deze * mama * watte * eh * oera (hoera) * nee * ja * papa * dag dit is ff een kopie van hara site
Hartstikke goed toch van je zoontje?! Probeer niet teveel te vergelijken, ieder kind is anders en de ene is heel druk bezig met het leren van woordjes en het andere kind is druk bezig met andere dingen.
nancy het komt vanzelf hoor toen ik laats bij het cb was hoefde ze maar iets van 5 woordjes te kunnen
onze meid zei toen ook niet veel maar ineens kwam de inhaalsprong en nu roept ze vanalles en is ze druk aan het oefenen! alles op zijn eigen tijd laten doen! ik vind met de aantal woordjes die die kan niks mis.
youame zegt nu nog steeds geen opa en oma hoor maar kijk naar je eigen zoontje de een is sneller met praten en de ander met staan enz ik ken een jongetje die is anderhald die praat zo goed en veel maar hij kan nog niet kruipen staan enz
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden Mijn man zegt ook dat ieder kindje met een bepaald ding sneller is als de ander. En dat kindje wat ik bedoelde kan bv nog niet zelf zitten terwijl ons zoontje zelf boven op de bank,eetstoelen,tafel,vensterbank,computerstoel,bed enz klimt dus het klopt jullie hebben gelijk damens Bedankt allemaal Hier mag een slotje op Groetjes Nancy