Kan iemand mij vertellen hoe het daar gaat? Hoelang duurt het na de intake? Moet je de pil gaan slikken? Krijg je uitleg mbt het prikken? enz enz dank jullie alvast xxx
Yustin, elk ziekenhuis werkt met een eigen protocol. Schrijf al je vragen op en stel ze bij het gesprek. Schrijf ook de antwoorden op die je krijgt zodat je het later nog eens na kan kijken. Prikinstructies krijg je idg wel. Als je je vragen opschrijft dan laat je ook zien dat je er over nadenkt dat vonden ze bij ons in het ziekenhuis een voordeel. Het bengt nl wel wat teweeg een ivf behandeling. Ik ben ook een dagboek gaan bij houden waarin ik alles beschreef. Dat heeft ons erg geholpen. Liefs Lydia
Yustin, Wij gaan in decmeber/januari starten met IVF in Voorburg en hebben inmiddels al het intakegesprek gehad. Je krijgt daar eerst een gesprek met een fert arts en krijgt alle info mee in een map. Jij en jouw partner moeten dan bloed laten prikken en na de uitslag wordt er een afspraak gemaakt voor een zaadtest en een echo bij jou en ook een voorlichtingsgesprek met een ivf-verpleegkundige waarna het kan beginnen in principe. Wanneer er ook nog een aantal hormoononderzoeken gedaan moeten worden bij jou neemt dat een cyclus extra omdat dat op bepaalde dagen van je cyclus bloed prikken betekent. Maar al met al kun je dus na de intake al vaak wel 1 of 2 cyclussen later starten met IVF. Ik vind de bejegening in het ziekenhuis Voorburg erg prettig en ze zijn daar zo prima ingericht op IVF...wij hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen in januari! Succes! Koosje PS wij hebben zelf tot 3 maanden rust besloten, eigenlijk hadden we nu al bezig kunnen zijn omdat ze geen wachttijd hebben in principe.
He meiden, bednakt voor de info! Ik hoop snel te kunnen beginnen, ben het wachten nu wel zat hoor hihihi