Dames, na 2.5 jaar en 2 miskramen hebben wij ons wondertje mogen krijgen. Wat een intens geluk. Ik gun het iedereen. Ik ben niet meer de aller jongste en mede daardoor hebben wij besloten dat we na 7 maanden op de natuurlijke weg bezig gaan voor een 2e. Het traject, de miskramen, de hoop en wanhoop, de operaties, 18 maanden bidden voor een 3e keer zwanger worden... ik wil het nooit meer meemaken. Vandaar dat wij gaan proberen op de natuurlijke weg. Er waren veel problemen; Morfology zaad was 2-8% Eileider links dicht Eierstok rechts maakt geen eicellen aan Baarmoederslijmvlies 4mm in natuurlijke cycli. Maar na de bevalling ben ik ineens wel goed ongesteld. Het gebrek aan bloed is een gebrek aan bms en ik denk dat dit nu opgelost is... dus ik denk er wel op vooruit te zijn gegaan.. Zit nu op dag 39 van cyclus terwijl dit vroeger nooit zo was maar ik wijt het maar aan t gebruik van de pil 2 maanden en dat het aanmaken van de eicel langer duurde. Heb namelijk een oplopende ov test gehad maar geen knaller maar wel vruchtbaar slijm en groei pijnen. Heb al eenmaal getest en negatief. Dus verwacht deze week mijn ongesteldheid en anders maar weer testen. Ik ben op zoek naar dames om samen mee te praten over de tweede keer zwanger proberen te worden... In het forum van zwanger worden, worden ze dit allemaal de 1e en 2e maand.... Die snappen (gelukkig) niets van de weg die wij hebben afgelegd allemaal.. Is er iemand ook bezig? Groetjes
Voor iedereen die dit leest en niet in wonderen gelooft... Mijn onderschrift bewijst dat ze bestaan... 😍