na Provera niet ongesteld?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nikkie80, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi hoi,

Ik ben maandag 14 april begonnen met Provera om mijn ongi op te wekken. Nu ben ik nog steeds niet ongi (is dus al twee weken geleden dat ik ben begonnen met slikken). Heb ook een zw test gedaan, maar die was negatief.
    Hebben jullie dat ook ooit gehad, dat Provera niet aanslaat of pas heel laat?
    Wat moesten jullie toen doen?

19 mei a.s. gaan we op vakantie......en dan kan ik dus geen IUI hebben. En wij dachten alles mooi uitgepland te hebben. Zo zie je maar, plannen in de MMM kan nooit...

Please een reactie aub!

2. ik ben ook na provera niet ongesteld geworden... maar was zwanger... weet je zeker dat je de test op het juiste moment hebt gedaan, misschien nog eens testen?
    succes en fijne vakantie!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    bij mij duurde het 6-8 dagen met een uitschieter van 13 dagen. Als je na en week nog niet ongesteld bent zou ik effe bellen!

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben nog steeds niet ongesteld. Had vandaag de poli gebeld want ik wilde mijn fertiliteitsarts spreken. Was ze vandaag niet aanwezig. De andere fert.arts was er ook niet......
    Ik heb nu maar voor a.s. vrijdag een afspraak gemaakt met de vraag wat ik nu moet doen....

Ik zou eigenlijk ook nog mijn HSG krijgen....
    Ik wil aan de arts voorleggen of ik mijn IUI nog haal voor 19 mei....zou ze danmet de Menopur kunnen smokkelen? Zodat ik toch op tijd mijn ei krijg en dus mijn IUI?

Liefs Nikkie

5. Judith34

Judith34 Lid

18 jan 2007
    10
    0
    0
    Hoi Nikkie,

Ook ik ben al 2 keer niet ongesteld geworden na Provera.
    De eerste keer kreeg ik in het ziekenhuis voor een maand de pil en ben na die maand wel ongesteld geworden. Die keer mocht ik beginnen met Clomid. De Clomid heeft toen zijn werk niet gedaan.

Omdat ik ontevreden was over de behandelingen in het ziekenhuis, ben ik nu naar een zelfstandig behandelcentrum in De Mortel gegaan.
    Ook hier heb ik 2 weken geleden Provera meegekregen, deze kuur heeft ook niets gedaan. Vervolgens mocht ik gisteren zonder meer beginnen met het spuiten van Gonal-f. Er werd helemaal niet moeilijk gedaan over het niet ongesteld worden; gewoon beginnen met spuiten.

Je ziet dus dat de behandelingen overal verschillen. Daar verbaas ik me soms wel over. In het ziekenhuis was ik al weken bezig en word ik weg gestuurd met de mededeling: "Ga eerst maar 10 kilo afvallen".
    En nu, bij een ander behandelcentrum, ben ik binnen twee weken aan het spuiten met Gonal-f.

Ik wens je heel veel succes en sterkte op je weg naar een zwangerschap!
    Hopenlijk word jullie wens binnenkort ook vervuld.

Groetjes van een mede-Brabander

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi Esther,

Dat is inderdaad allemaal erg verschillend! Maar weer aan de anticonceptiepil...dat is raar! Ik heb ook twee rondes Clomig geslikt, maar die sloegen bij miet hard genoeg aan. De vorige keer heb ik Menopur gespoten en toen kreeg ik op CD 15 de Pregnyl gezet.
    Echter ga ik met mijn familie 19 mei 1 weekje op vakantie. En ik wil ook geen ronde overslaan.....
    Nu heb ik vrijdag een gesprek met mijn fertiliteitsarts in Helmond. Stond jij hier ook onder behandeling?
    Ik hoop dat ik meteen mag beginnen met spuiten dan heb ik misschien nog op tijd mijn IUI......

Jij ook heel veel succes!

Liefs Nikkie

Deel Deze Pagina