late innesteling? geen geduld!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liefdesbaby, 17 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefdesbaby

8 jan 2012
    26
    0
    0
    breda
    Hey hoi,
    Even een berichtje terwijl ik aan t werk ben maar me niet kan concentreren ivm alle onzekerheid in mn hoofd.

Ik heb al een prachtige dochter rond lopen van nu 2,5. Sus vanzelfsprekend ook al een keer zwanger geweest. Maar dit is zo amders.

Seks gehad, pil 2 dagen vergeten in de eerste week. Vrijdag gestopt met pilstrip, dinsdag wat oud bloed bij afvegen maar niets verder. Ik dacht, dat komt vandaag dan wel, vanochtend wat nieuw bloed, op te vangen met een inlegkruisje. Dacht, nu wordt ik ongesteld. Heeft niet doorgezet en op wat druppels na verder ook niks, nu zelfa geen druppels meer.

Vandaag even langs de dokter, die zegt vrijdag beginnen mey de pil, kan late innesteling zijn.

Maar deze klachten heb ik:
    Krampjes, steekjes, zwaar gevoel in mn buik, borsten op ontploffen maarje ziet er niks aan, behalve dat ze wat zachter zijn. Zware benen, kan dagen slapen voor mn gevoel, snel warm, snel dikkere enkels, buik voelt gewoon raar, en is opgezet. Oh, net na t drinken van water een ijzersmaak in mn mond, chaotisch, vergeetachtig (meer dan normaal) baarmoeder staat nog hoog, mond is hard. Staat scheef. Al vanaf vrijdag.

Test was negatief.

Iemand dit ook gehad?!!
    Sorry als t een verkeerd onderwerp is maar moest even snel dit kwijt.

Hopelijk iemand met ervaring.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan ook gewoon komen door de vergeten pillen dat je cyclus van slag is.
    Je hebt toch een lichte bloeding.
    Je hebt een negatieve test.

Pilbloedingen kunnen verschillen qua intensiteit. Het zijn immers een soort van nepbloedingen, je verliest alleen wat baarmoederslijmvlies. Ze zijn niet te vergelijken met natuurlijke menstruaties.
    De pil voorkomt het groeien van follikels en voorkomt dus een eisprong. Vandaar dus dat je alleen wat baarmoederslijmvlies verliest.

Symptomen zeggen vaak niks helaas. De meeste vrouwen hebben nergens last van in de ronde dat ze zwanger bleken.

En innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Snap daarom ook niet helemaal waarom je dokter zegt dat het vast innestelbloed is.
    Hier bij beide zwangerschappen geen innestelbloeding gehad.

Maar test over een paar dagen nog eens.

Weer negatief, dan was het echt geen innestelbloeding, maar gewoon een lichte pilbloeding en ben je dus echt niet zwanger.

Wil je juist graag zwanger worden, dan kun je ook overwegen om te stoppen met de pil in overleg met je partner. Gezien je topictitel lijkt het namelijk net alsof je ondanks de pil erg graag zwanger wilt worden.....!

Deel Deze Pagina