Nou ik heb een gemiddelde cyclus van 30 dagen Ik ben sinds eergister begonnen met de ovulatietesten, ik neem mijn urine af van ongeveer 11/12 uur in de ochtend Ik slaap meestal rond 1/2 uur in de avond en word wakker rond 8 uur voor mijn man omdat hij naar werk gaat... Ik ben momenteel werkloos dus nadat hij weg is, slaap ik weer en word wakker om 11/12 uur Dan doe ik de ovulatietest gelijk wanneer ik ga douchen en naar de wc ga Is dat handig, of moet ik het 's avonds doen... mijn eisprong valt rond dag 16/17 denk ik, daarom heb ik nu 2 keer al negatief getest... Maar ik vroeg mij af of ik het wel goed doe...
Hallo, Ik heb gisteravond rond half 12 nog even gauw een ovulatietestje gedaan. Die bleek knal positief. Dus volgens mij maakt het niet uit.!
Aha, ja las op meerdere sites dat het met clearblue testjes niet uitmaakt als je in de ochtend test Iemand anders met ervaringen?
Die clearblue kan je gewoon met je 1e urine vd dag doen, dat is mij ook door het ziekenhuis geadviseerd en werkt prima. Andere testen deed ik rond etenstijd 's avonds en dan 2 uur van te voren niets drinken.
Prima testen hoor! Ik test ook wel eens met ochtendurine negatief en later op de dag positief! Bii mij zijn ze ook keurig twee dagen positief
Bedankt voor jullie reacties, nou morgen doe ik het dan met mijn eerste urine Normaal deed ik het met de tweede urine van de dag (zonder te drinken of te eten)
Maakt niet uit, zolang je het maar niet met ochtendurine doet. De testen elke dag rond hetzelfde tijdstip doen, omdat anders de kans groot is dat je de piek mist. En een paar uur voor de test niet plassen en veel drinken.
Ik dacht dat je ovulatietesten juist rond het middaguur moet doen. En dan elke dag ongeveer dezelfde tijd, zodat je geen positieve test misloopt.
ik denk dat met ochtend de 1e plas wordt bedoelt, maar mensen zeggen dat het niet erg is.. Ik denk ook niet dat het erg is... Sowieso doe k het met de 2e plas van de dag, rond 11/12 uur
Ik vind zelf dat middag niet zo handig zal zijn, sowieso niet voor mij, want ik word wakker rond 11/12 uur en dan 'onbijt' ik haha... Late ontbijt... Als ik daarna rond 3/4 uur zal testen, zal het misschien niet handig zijn... Omdat ik tond 1 uur pas ontbijt... En als ik dan heb gedronken, ben ik bang dat mijn plas verdunt is ofzoo.. Dus ja... En met clearblue kan je wel in de ochtend testen, het staat ook in de handleiding... en meeste mensen zeggen dat het niet erg is... Dus ja zal niet erg zijn✌🏻️