Hallo, Ik denk dat het onderwerp niet echt helemaal hier hoort, maar ik denk dat degenen die hier lezen meeste baby olie gebruiken. Ik heb last van een droge huid en mijn bodylotion was (vaseline) op en ik had nog baby olie (van die doorzichtige lijkt een beetje op water vind ik)die ik niet fijn vind om te gebruiken (blijft zo lang vettig na gebruik). Toen heb ik eergisteren avond en gisteren avond me daarmee ingesmeerd. Ik heb voor de rest geen dingen gegeten wat ik normaal niet eet. Maar vanochtend toen ik wakker werd had ik opeens rode plekken en een paar plekken opgezwollen (de rode plekken). Ik vermoed dus een allergische reactie. Ik ben niet echt een type die voor alles een allergische reactie krijgt, maar ik vroeg me dus af. Heeft iemand een reactie gehad van natusan baby olie of van een andere baby olie en dus niet van bodylotion. Of zou het toch van een voeding / stof zijn? Of (hopelijk niet) toch een of andere ziekte. Heb een zoontje van 2 jaar maar die heeft dus geen reactie gehad dus ik verwacht ook niet echt dat hij een besmettelijke ziekte heeft meegebracht. Herkent iemand mijn verhaal? Ben toch een beetje bang omdat ik ongeveer 35 weken zwanger ben en mijn zoontje met 37 weken is geboren. Ik heb begrepen dat het soms gevaarlijk is om bepaalde ziektes te hebben bij de bevalling.
hallo, ik zou als ik jou was even een klein plekje op je hand met de olie insmeren en even aankijken wat het doet. Dan heb je wat meer zekerheid. Volgens mij kan een mens in principe overal wel allergisch van zijn. Toevallig ben ik gister in het ziekenhuis geweest met onze kleine van 7 weken oud ivm allergische reactie. Wij gebruiken al langer natusan, maar ook veel roodheid en de voetjes en handjes waren compleet opgezwollen en paars van Thomas. In het ziekhuis dachten ze meten aan voedselallergie, maar ze vroegen inderdaad ook of we van badschuim oid waren gewisseld. Ik ben van de week begonnen met flesvoeding dus daar ligt het ws bij ons aan. Is altijd gissen zei de arts, want het kan de kleinste verandering zijn! Succes ermee. En verder veel geluk bij je verdere zwangerschap! Anita
Rare is dat dit de 2'de dag is dat ik het gebruik en 's ochtends had ik allemaal rode plekken. Alleen toen ik het vanochtend zag en dacht het kan mss van babyolie komen ben ik meteen gaan douchen en nu is het al stukken minder.
Lees net je verhaal, ik heb geen babyolie gebruikt, maar zat vorige week ook onder de rode vlekken zonder iets geks gedaan te hebben, ben ook naar de huisarts geweest en na verschillende testen e.d. bleek uiteindelijk dat het kwam, omdat ik de buikgriep onder de leden had (beetje raar maarja).
Ik heb gisteravond weer rode opgezwollen vlekken gehad. Nou dan kun je tenminste sommige dingen elimeneren, die het geweest kan zijn ('s middags had ik helemaal geen bulten meer). Ik had gisteren en eergisteren avond aardbeien gegeten. Had er wel aan gedacht dat het mss daardoor zou komen (aardbei toch een allergeen product), maar omdat ik in de zomer vaak aardbeien eet en nog 2 weken terug ook had gegeten had ik niet echt achter gezocht dat dat het zou zijn. Mischien dat een of andere middel dat ze erin hebben gespoten me allergisch voor die aardbeien maakte (ik hoop iig niet dat ik nu allergisch voor aardbeien ben). Ik had gisteren niet meer natusan gebruikt dus daar kan het bij mij iig niet aan liggen. En voor de rest tot aan de avondeten had ik nergens last meer van totdat ik fruit ging eten met o.a. aardbeien. Ik ben net met zwangerschapsverlof en hoop niet dat ik nu op moet oppassen voor allerlei producten, zou wel graag van mijn verlof willen genieten deze keer.