Van 2010 had ik een voorlopige aanslag ingevuld en kreeg daar maandelijks geld voor.... Moet ik voor 2011 dat opnieuw aanvragen of gaat dat automatisch ? En wanneer kan ik de kinderopvangtoeslag van 2011 wijzigen ? Iemand enig idee ? Er staat namelijk nog geen programma online...
Als het eenmaal loopt, hoef je het niet elk jaar opnieuw aan te vragen. Als je niks wijzigt loopt het in januari gewoon door. Ik weet alleen niet vanaf wanneer je wijzigingen voor 2011 door kan geven, ik vermoed dat dat binnen enkele weken wel moet kunnen.
Ik weet wel dat als je een extra toeslag van de gemeente erbij krijgt je dit wel opnieuw moet aanvragen. Net een brief in de bus gehad. Hoe dat zit met de belastingdienst, geen idee..
Inderdaad de voorlopige aanslag belastingdienst loopt automatisch door, je krijgt als het goed is eind nov of begin dec daar een nieuwe voorlopige aanslag 2011 over in je brievenbus. De kinderopvangtoeslag, ik denk dat je dat het programma zeer binnenkort op internet staat. Even in de gaten houden dus..