Hoi Vandaag heb ik een controle gehad bij de vk in het zh. Ze keek ook recht tegen de billen van de baby aan en daartussen hing wat met een uitstulp eraan, vermoedelijk een piemeltje zei ze (t stak er groot uit). Ze kon t niet met zekerheid zeggen omdat t nog zo klein was, ze zei t kunnen ook schaamlipjes zijn(?) maar je zag duidelijk iets zitten en in t midden dus een uitstulp haha. Ik vroeg me af of er mama's zijn die een foto hebben van hun zoontje op 16 weken zwangerschap van het geslacht zodat ik kan vergelijken. Ik hebt zelf helaas niet op foto, wel 3 andere foto's haha
Okee dat is wel heel duidelijk! haha! Over 4 weken heb ik de 20weken echo, kijken wat t dan aangeeft!
In mijn album staan echo's van een jongen met 17 weken en een paar dagen. Iets verder dus, maar ik heb met 14 weken ook een echo gehad, en toen zag ik al precies hetzelfde als dat jij hebt gezien: een groot uitsteeksel tussen de beentjes. Het kunnen natuurlijk ook schaamlipjes zijn, maar dan is het geheel vaak toch 'ronder', compacter om te zien. Op mijn echo was het echt een tuutje
jullie hebben allemaal zo'n mooie duidelijke echo. Ben er jaloers op Wij weten het echt niet meer. De echoscopiste zegt a en de meneer van de pretecho zegt b :s
Dat stokje komt me bekend voor De balletjes zag ik pas op de 17 weken echo, die zag ik bij 14 weken nog niet. En bij de 20 weken echo was het helemáál duidelijk. De echoscopiste zei zelfs: nou, als dit een meisje is stop ik met dit werk Dus ja...hoe jij het vertelt vind ik het wel verdacht veel op een jongen lijken hoor! Gefeliciteerd in ieder geval, wat het ook is
Winnietje zo aan je foto te zien is het een jongen! Ik heb 2 meiden en zag nu bij de echo wat heel anders dan 3 streeppies maar nog zeggen ze dat t anders kan zijn....haha
We wachten wel af. Het is in ieder geval gezond en dat vind ik echt het belangrijkste, Maar het is een raar idee dat je dacht wat het was maar dat de twijfel het overwint. Ik heb ook andere echo's bekeken van hetzelfde geslacht en dan denk ik dat de echoscopiste het ook wel goed heeft. Het is in ieder geval erg welkom
Dat die echo's zo duidelijk zijn is vaak puur toeval. Het hangt er maar net van af hoe je kind op dat moment ligt, en of hij/zij al dan niet 'verlegen' is aangelegd Mijn beebje lag vrolijk met zijn benen wijd, dus ik had de echoscopiste niet eens meer nodig om mij te vertellen dat het een jongen was. Het was gewoon overduidelijk. Laat anders gewoon nog een keer een pretecho maken, en dan maar hopen dat je kindje net even met de beentjes wijd ligt. Dan weet je het meteen, want met 26 weken moet je het in principe wel duidelijk kunnen zien.
Mijn kindje lijkt echt op zijn moeder Bij alle echo's die we hebben gehad hield het de benen bij elkaar. De echoscopiste moest even een duwtje geven om heel even zijn beentjes uit elkaar te krijgen en toen is die foto gelijk gemaakt. En ze was er vrij zeker van maar wij dus niet meer haha
Ja uiteraard is gezondheid het belangrijkste vind ik ook! Het maakt me ook niets uit hoor! Heb in deze zwnagerschap zelf 5wk flink gebloed dus ben idd blij als t goed loopt allemaal! Maar ben wel erg nieuwschierig hahaha