Hoeveel % zekerheid kregen jullie bij bepalen geslacht?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sara1976, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    200% als je bij onze man gaat die zegt het geeneens als ie niet minimaal 100% zeker is dan mag je gratis terugkomen net zolang tot ie dat wel is!

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    100% een Jongen.....

Zag duidlijke een pieppie hangen zeg maar...

3. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    hoi dames

Na mijn twijfels ga ik vandaag weer naar de echo voor de geslachtsbepaling.

Jullie horen het wel...

4. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Hallo,

Bij ons zei de gyneacoloog op 13 weken al "ik zie niets dat wijst op een jongentje, maar het is eigenlijk nog vroeg..."
    Op 16 weken zei hij dat hij 90% zeker was dat het een meisje was.
    Op 20 weken bevestigde de mevrouw van het pretechobureau ook dat het een meisje was. We zagen ook duidelijk de 3 streepjes...
    Nu op 28 weken zagen we echt de schaamlipjes, het is een meisje.

Als ze zeggen op 20 weken dat het een meisje is zou het me toch verwonderen dat er plots wel een piemeltje te zien zou zijn, niet?

5. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Nou ik ben geweest. ZE was lekker aan het slapen met benenwijd ze konden makkelijk zien dat het een meisje is.

6. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    bij ons gaven ze geen %
    ze zei alleen: jullie krijgen een knul
    en op de echo papieren stond: geslachtsbepaling is onder voorbehoud ;)

7. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik heb tig echo's gehad bij mijn laatste zwangerschap om medische redenen. Ook wij wilden wel graag weten wat we kregen. Een meisje! De ene keer was het 99%, de andere keer een procentje minder. Zelfs was er een gyn die er toch echt wel zijn geld op durven te zetten. Wij zouden een meisje krijgen. Een week of 2 van te voren zei een ander gyn., dat we toch echt een ventje zouden krijgen. En inderdaad, we hebben een heel lief mannetje gekregen. :D

8. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Afgelopen woensdag een pretecho laten doen, en ook nog een keer naar het geslacht laten kijken.
    De echoscopiste weet vlgs haar zeker dat het een meisje is. Het was erg duidelijk zichtbaar, en ze zei: "dit wordt echt geen verrassing, hier komt echt geen jongetje te voorschijn".
    Ik durf nu dan ook rustig meisjesspulletjes te halen. :D

9. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    wij hebben onderhand ook een tweede echo gehad en de gyno zei als hier een jongen uikomt zou ik hem alsnog een jurkje aan doen hihihi hih zei dat hij het nog nooit fout heeft gehad....

dus.......alles roze hier hoor

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik kreeg bij de 20 weken echo in ziekenhuis de volle 100% ze zij geef je zelfs 200 % dat je een jochie krijgt.
    en toen zij ik erna dan hebben ze het met 17 weken bij echo bureau toch goed gezien.
    heb aankomende vrijdag toch weer een echo kan ik altijd navragen maar nee het is hier toch echt een jochie

11. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij mij zij de echoscopiste dat het 99,9 procent een jongen was. Zelf vond ik het beeld heel vaag en kon er echt niks van maken. Maar zij was heel zeker. Ik vertrouw er maar op aangezien ze wel honderden babies ziet.

12. matje

matje Niet meer actief

ze hebben bij mij zoveer ingezoomd met de echo dat er echt een piemeltje te zien is
    ik denk dat ik er wel van uit kan gaan dta het een jochie is of niet :D haha
    maar ondank dat kopen we nog een jongensspullen
    alles mooi neutraal.

liefs xxx

ps; wel spannend ghe?

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier de garantie tot aan de deur gekregen

na meerdere echos waarop alleen maar een meisje te zien was. durfden we er wel van uit te gaan. maar zeker wist ik het bij de geboorte, want je hoort wel eens dat er wat anders komt. ach en als hetmaar gezond is, vind ik het aller aller belangrijkste

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Bij de 20 weken-echo kregen we een kans van 85% dat het en meisje zou worden. Ik was er toch niet helemaal gerust op. Ik heb de geslachtsecho in mijn album hier gezet en de mening gevraagd van de dames hier. Iedereen dacht een meisje.
    En nog (!) twijfelde ik, en heb vorige week een geslachtsbepalingsecho laten doen. Duidelijk een dametje hoor. 8)

15. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Hier hebben we met 19 weken een echo bij de VK gehad om het geslacht te bekijken. De VK durfde er een babypakje op te zetten dat het een meisje zou worden, maar geen grote beurs met geld. Toen de foto's hier op het forum gezet en hier de meningen gevraagd. 17 reacties, waarvan 17x meisje de uitkomst was. Afgelopen donderdag de 20-wekenecho gehad, en de echoscopiste wist helemaal zeker dat het een meisje zou worden.. Als DIT een jongetje wordt, dan mag je bij me terugkomen zei ze.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    bij de 3d echo 99% jongen.

20 weken echo konden ze niet zien.

17. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    op de echo papieren stond bij mij genitallia mannetje . ik zag meteen al dat het een jongetje was tijdens de 20 echo want hij lag met de beentjes wijd en zag duidelijk een piemeltje hangen

18. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    HALLO,

dedokter zei met 16 weken dat hij 90procentzeker was,hij had al eenvermoeden op 12 weken! en het klopte!

19. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    1000% zekerheid een jongen! En die is er ook uit gekomen!

20. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Wij krijgen binnen 2 weekjes bericht van de vruchtwaterpunctie dus dan weten wij met 100 % zekerheid of wij een jongetje of meisje erbij krijgen.
    Maar eerst duimen en hopen dat het beebje gezond is want dat is toch het aller,aller belangrijkst.

Deel Deze Pagina